במכבי מפנימים: ספאחיה אינו המאמן המתאים להוביל בעונה הבאה

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | דני מרון

לקרואטי חוזה לעונה הבאה בסך 750 אלף דולר שעשוי להכביד על הפרידה. העונה הנוכחית שנפתחה הרבה טוב מקודמתה הופכת להיות פחות טובה ממנה לאחר ההפסד בגמר הגביע לחולון

(גודל טקסט)

 "על המשחק היום אין צורך להכביר במילים, אתם האוהדים יודעים בדיוק מה אתם צריכים לעשות", זה המסר איתו פתח הכרוז את טקס הצגת השחקנים לפני המשחק מול פנאתינייקוס, מסר עליו עבדו במכבי מאז ההפסד לפנרבחצ'ה ביום שלישי ולא ברור אם הוא כוון יותר לקהל או לשחקנים. בכל מקרה המסר לא עבד והצהובים הפסידו 76:74.

בהנהלת המועדון מתחילים להבין שאולי נבן ספאחיה לא הוא האיש להוביל את המועדון בעונה הבאה, אך חוזהו המובטח של 750 אלף דולר מכביד מאוד על המועדון.

כמובן שקיים עדיין סיכוי קלוש להעפלה לשלב הבא בדמות הפסד היום של באסקוניה וניצחון עליה במשחק בין הקבוצות – אך כולם מבינים שכנראה העונה האירופית הגיעה לסיומה. למעשה, העונה הנוכחית כרגע גרועה יותר מהעונה הקודמת בה מכבי לפחות זכתה בגביע המדינה והעונה הפסידה בגמר להפועל חולון.

מי שהפנים את המסר של לתת הכל למען הקהל יותר מכל, לשמחתם הרבה של האוהדים, הוא הקפטן ג'ון דיברתולומיאו שהציג את אחד ממשחקיו הטובים ביותר ביורוליג, ולא רק מבחינת נקודות, והיה ביחד עם נוריס קול מהגורמים המרכזיים לכך שמכבי תל אביב פתחה יתרון 12 ברבע השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי