באסקוניה ניצחה את ברצלונה והתקרבה לשמונה האחרונות

וינסנט פוירייר באסקוניה
וינסנט פוירייה באסקוניה | האתר הרשמי

יריבת מכבי תל אביב עשתה צעד משמעותי לשלב הבא לפני המפגש מול הצהובים. צסק"א הביסה את חימקי בדרבי של מוסקבה, באמברג ניצחה את מלאגה 88:93, אולימפיאקוס גברה על אנאדולו 82:89

(גודל טקסט)
המחזור ה-28 ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. בראשון שבהם, אירחה חימקי מוסקבה לדרבי העירוני את צסק"א מוסקבה. האורחת, מוליכת היורוליג, ניצחה 73:90. בהמשך באסוקניה, יריבת מכבי תל אביב, ניצחה את ברצלונה בחוץ והתקרבה לרבע הגמר. בשני משחקים נסופים אולימפיאקוס גברה על אנאדולו אפס 82:89 ובאמברג ניצחה את מלאגה במשחק חסר חשיבות.


ברצלונה – באסקוניה 86:73

אחרי שמכבי תל אביב נכנעה אמש מול פאו בהיכל, יריבתה על הכרטיס לרבע הגמר, באסקוניה, השיגה 73:86 על ברצלונה והסיכויים של הצהובים להגיע לשלב הבא קטנים מתמיד. בשבוע הבא מכבי תל אביב תתארח אצל באסקוניה כשהפסד יגמור רשמית את העונה האירופית של הצהובים. באסקוניה המשיכה את התקופה הנהדרת שלה. הבאסקים סיפקו מחצית שנייה מצוינת וניצחו את הרבע האחרון בהפרש של שמונה נקודות. כעת הספרדים זקוקים לניצחון אחד בשני המשחקים שנותרו על מנת להבטיח את מקומם ברבע הגמר. פויגטמן קלע 17 נקודות, פויירייה הוסיף 15.


חימקי מוסקבה – צסק"א מוסקבה 90:73

הקבוצה של יורגוס ברצוקאס הגיעה לדרבי של מוסקבה אחרי שני ניצחונות ברציפות שהבטיחו לה את המקום בפלייאוף. צסק"א מוסקבה, הגיעה למשחק אחרי שכבר הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, מה שיכול להקנות לה יריבה נוחה בהצלבה וטיול קליל לפיינל פור. 


צסק"א פתחה את המשחק חזק והוליכה 17:29 בתום הרבע הראשון ו-37:53 בהפסקה. חימקי חזרה מעט ברבע השלישי בו ניצחה 15:21. הרבע הרביעי היה שוב של האורחת שניצחה בו 15:22 בדרך לניצחון המרשים במשחק כולו.



אלכסיי שבד. בלט כתמיד בחימקי (אתר היורוליג)


חימקי נותרה במקום השביעי עם מאזן של 12:16, צסק"א בראש עם מאזן מדהים של 5:23. נאנדו דה קולו הוליך את קלעי צסק"א עם 17 נקודות, אותלו האנטר קלע 16. בחימקי בלט כמו תמיד אלכסיי שבד עם 20 נקודות.


באמברג – מלאגה 88:93
שתי קבוצות שאיבדו עניין נפגשו למשחק חסר חשיבות. הגרמנים פתחו טוב והוליכו 42:55 בהפסקה. הספרדים נטלו את היוזמה במחצית השנייה, ניצחו בה 38:46 אך זה היה מעט מידי ולא הספיק להם כדי להפוך את התוצאה. שתי הקבוצות מחזיקות עתה במאזן זהה של 17:11. ריקי היקמן להט בבאמברג עם 28 נקודות, נמניה נדוביץ' בלט במלאגה עם 26 נקודות.



היקמן. עוד משחק ענק שלו (אתר היורוליג)


אולימפיאקוס – אנאדולו אפס 82:89
היוונים הגיעו למשחק הביתי אחרי ההפסד לצסק"א מוסקבה בחוץ וכשהם בפיגור במאבק על המקום השני מול פנרבחצ'ה וניצחו. אולימפיאקוס, שהטיחה לעצמה יתרון ביתיות בשלב ההצלבה, נותרה במקום השלישי ומאזנה 9:19. היא גברה על נועלת טבלת היורוליג החלשה, שמאזנה 22:6, בעיקר בזכות רבע ראשון גדול שבו ניצחה 15:30.



מילוטינוב. הוליך את היוונים לניצחון (אתר היורוליג)


ניקולה מילוטינוב הוביל את רשימת קלעי היוונים עם 20 נקודות, ואסיליס ספאנוליס ויואניס פאפאפטרו קלעו 17 כ"א. קרונוסלאב סימון בלט אצל הטורקים כשקלע 18 נקודות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי