ספאחיה: יודע להתמודד עם לחץ, מקווה שגם השחקנים

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | דני מרון

מאמן מכבי ת"א התראיין לתקשורת בספרד לפני באסקוניה (חמישי, 22:00) והתייחס לסיכוי שנותרו לקבוצתו להעפיל לשלב הבא: "כולם מבינים את משמעות המשחק". וגם: קמפיין "maccabi go home" שמכינים הפרו פלסטינים

(גודל טקסט)
מחר (חמישי, 22:00) תתמודד מכבי תל אביב מול באסקוניה ורגע לפני "משחק העונה" התפנה מאמן הצהובים נבן ספאחיה לדבר עם התקשורת הספרדית וסיפר על מחשבותיו.


"ראינו ואנחנו יודעים איך באסקוניה משחקים", פתח המאמן את דבריו, "כולם מבינים את משמעות המשחק. המשחק הולך להיות מאוד קשה, וכרגע הם משחקים טוב מאיתנו ואפילו ברמה הגבוהה ביותר כמו צסק"א ופנרבחצ'ה", הודה הקרואטי.


סיכויי העלייה: "להם יש עוד אפשרות להבטיח עלייה אפילו אם יפסידו לנו. הייתה לנו הזדמנות אדירה מול חימקי ופנאתנייקוס בבית. שני המשחקים הבאים קשים מאוד עבורנו בל אלה החיים של אנשי ספורט ושל המועדון. כל החיים שלי התמודדתי עם לחץ ואני יודע איך להתמודד עם זה ואני מקווה שגם השחקנים יידעו".


נבן ספאחיה עם קול וג'קסון. משחק העונה (מכבי תל אביב האתר הרשמי)
נבן ספאחיה עם קול וג'קסון. משחק העונה (מכבי תל אביב האתר הרשמי)


הקהל היריב: "צפיתי בהרבה משחקים של באסקוניה העונה וראיתי בקהל המון צעירים שאני לא בטוח שבכלל יודעים מי אני. לשחק כאן זה משהו מיוחד עבורי".


מכבי תל אביב תשמור על סיכוי להעפיל לרבע הגמר רק בתנאי שתנצח את באסקוניה ואת ולנסיה בשבוע הבא ובנוסף יחכו להפסד של הספרדים לאנדולו אפס שאיבדה עניין במפעל.


בתוך כך, הפרו פלסטינים הרבים בחבל הבאסקים שומרים על המסורת ומכינים קבלת פנים עוינת לצהובים. הפעם הם פתחו בקמפיין "maccabi go home".


Maccabi go home!#RightToBoycottpic.twitter.com/xXxuueMcUr

— Indar Baskonia 1986 (@indarbaskonia86) March 28, 2018


Maccabi, un elefante en el pasillo https://t.co/qvtERlMmW4 Maccabi kanpora!!! Israeli boikota!!! pic.twitter.com/cLaa35twwE

— Andoni Baserrigorri (@EHBaserrigorri) March 28, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי