ספאחיה שוב היה עצבני בסיום. קול: צריכים לעבוד על הכימיה

נוריס קול עם נבן ספאחיה
נוריס קול עם נבן ספאחיה | אתר היורוליג

מאמן מכבי תל אביב שוב לא היה רגועה במסיבת העיתונאים: "היו יותר טובים בחצי הראשון, ואנחנו בשני". הגארד שבלט עם 22 נקודות ו-5 אסיסטים: "העובדה שנשחק רק משחק בשבוע מעכשיו תאפשר לנו להתאמן יותר"

(גודל טקסט)

עוד משחק צמוד שהולך לצד של היריבה. עוד הפסד. עוד עונת יורוליג שהסתיימה בכישלון, ופעם נוספת שהמאמן נבן ספאחיה נראה עצבני במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק והתלונן שהמיקרופון לא עובד בדיוק כמו בסיום הדרבי וסיפק הצהרה לקונית: "אני רוצה לברך את ולנסיה על הניצחון. אם מנתחים את 40 הדקות אז הם היו יותר טובים בחצי הראשון ואנחנו יותר טובים בחצי השני".

למרות שהמשחק לא קבע כלום לשתי הקבוצות, במחצית הראשונה מכבי עדיין נראתה לחוצה ומבולבלת. בחצי השני השחקנים הקשיחו את ההגנה ונצמדו לוולנסיה, אבל זה לא הספיק. נקודת האור היחידה היא אולי נוריס קול שסוף סוף סיפק משחק טוב עם 22 נקודות וחמישה אסיסטים. אם פייר ג'קסון ימשיך להיעדר, מכבי תל אביב תצטרך את קול להמשך המאבקים בליגה.

בסיום קול בעצמו הודה שכל העיניים כרגע נמצאות על המשך המאבקים הקשים שצפויים להם בליגה: "העובדה שנשחק רק משחק בשבוע מעכשיו תאפשר לנו להתאמן יותר ולבוא מוכנים יותר למשחקים. חשוב שנעבוד על הכימיה בינינו כשחקנים".


קול. מכבי תל אביב תזדקק לו במיוחד (אתר היורוליג)

אז כן, היורוליג מאחורינו, עובדה שבמכבי רגילים אליה בשנים האחרונות, אבל בדיוק כמו שראינו בכל השנים האלה- זה ממש לא אומר שהולכים להיות לה מאבקים קלים בליגה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי