פנאתינייקוס הביסה את ריאל מדריד 67:95 במשחק הראשון בפלייאוף

ג'יימס גיסט
ג'יימס גיסט | אתר היורוליג

רבע גמר היורוליג: דווקא במפגש שהיה אמור להיות הצמוד ביותר בהצלבה, היוונים פירקו בלי רחמים את האורחת החלשה ונמצאים בדרך הבטוחה לפיינל פור. צסק"א ניצחה את חימקי 95:98 לאחר מותחן

(גודל טקסט)

שלב הפלייאוף של היורוליג התחיל היום (שלישי) עם שני משחקים כשבראשון שבהם חזרה צסק"א מפיגור לניצחון 95:98 גדול על חימקי בדרבי של מוסקבה. האורחים, שהגיעו מהמקום השמיני בטבלה, כמעט והפתיעו את מוליכת העונה הסדירה של היורוליג אבל בדקות הסיום אלה היו המארחים שידעו מה צריך לעשות והשיגו ניצחון ראשון בסדרת הטוב מחמש ברבע הגמר. במשחק השני, פנאתינייקוס הביסה 67:95 את ריאל מדריד בערב חלש במיוחד של הספרדים.

צסק"א מוסקבה – חימקי מוסקבה 95:98
האורחים פתחו בסערה ובהובלת גיל אנתוני, תומאס מלקולם ואלכסיי שבד סיימו את הרבע הראשון בתוצאה הלא נתפסת 25:34. חימקי המשיכה להוביל בחלקו הגדול של המשחק, כשהיא נעזרת בעיקר בערב מצוין של איגור ויאצלב, ורק ריצת 2:9 ברבע השלישי, עם סרחיו רודריגס בהתקפה, השאירה את צסק"א בתמונה ואף איפשרה לה להוביל מעט לפני שתומאס רובינסון החזיר את המשחק לידי הקבוצה המפתיעה של הליגה. הרבע הרביעי, לעומת זאת, נפתח בריצת 0:11 של המארחת בהובלת קורי היגנס ואותלו האנטר שנתנו לה את היתרון בחלק הקריטי ביותר של המשחק. משם חימקי כבר לא הצליחה להתאושש, ולמרות שבדקות הסיום צמצמה והיתה קרובה לשוויון, כבר נגמר לשחקניה הכוח והם נכנעו וייאלצו להילחם במשחק הבא ביום חמישי כדי לא להיות מרחק הפסד בודד מהדחה.

הובילו את צסק"א: סרחיו רודריגס 22, אותלו האנטר 18 נק' ו-8 ריב'. הובילו את חימקי: אלכסיי שבד 22, איגור ואצלב 21.

אותלו האנטר. דאג שצסקאותלו האנטר. דאג שצסק"א תנצח (אתר היורוליג)

פנאתינייקוס – ריאל מדריד 67:95
היוונים לא ריחמו לשנייה על הספרדים המסכנים. כבר מהפתיחה היה ברור שהולך לקרות כאן משהו שלא קורה בכל יום, כשפנא פתחה בריצת 0:20 חד משמעית. מייק ג'יימס, ניק קלאת'ס ומרכוס דנמון הפציצו על חשבון הקבוצה מבירת ספרד, באחד הימים החלשים ביותר בהיסטוריה שלה, לפני שירדו לספסל ואיפשרו לשחקנים הפחות מנוסים לרשום דקות יורוליג ברבע הרביעי. דווקא אז התעוררה האורחת, טריי תומפקינס הצליח לצמצם מעט ובסטטיסטיקה הפנימית של הרבע הספרדים אפילו הובילו עם 18:23, אבל זה לא עזר והמשחק נגמר עם "רק" 28 הפרש.

הובילו את פנאתינייקוס: מייק ג'יימס 24 (ו-8 ריב'), ניק קלאת'ס 11. הובילו את ריאל מדריד: טריי תומפקינס 12 (ו-7 ריב'), אנתוני רנדולף 11.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי