ריאל כפתה 1:1 על פנאתינייקוס, צסק"א ב-0:2 על חימקי

גוסטבו איון
גוסטבו איון | אתר היורוליג

סדרות רבע גמר היורוליג: בתום דרמת ענק באתונה ניצחו הבלאנקוס 82:89 רייס (18 נק') וגנבו את יתרון הביתיות. הדרבי של מוסקבה שוב היה צמוד אבל הניסיון ודאבל דאבל של רודריגס (26 נק' ו-10 ריב') הכריעו

(גודל טקסט)

אחרי שהושפלה במשחק הראשון בהפרש של 28 נקודות (95:67) חזרה ריאל מדריד בענק וניצחה את פנאתינייקוס באתונה 82:89 כדי להשוות את הסדרה ל-1:1 ולגנוב את יתרון הביתיות. עכשיו תעבור הסדרה לשני משחקים ביום שלישי וחמישי הבא בבירת ספרד והבלאנקוס יוכלו לגמור עניין ולעלות לפיינל פור. 

צסק"א עלתה ל-0:2 בסדרת רבע הגמר מול חימקי לאחר שניצחה 84:89 בדרבי המוסקבאי במשחק שהיה שחזור של ההתמודדות הראשונה בין הקבוצות. חימקי המדורגת שמינית פתחה מצוין הובילה במשך שלושה רבעים ולבסוף נכנעה במשחק צמוד. צסק"א זקוקה לעוד ניצחון אחד ביום רביעי אצל חימקי כדי לגמור את הסדרה ב-0:3 ולעלות לרבע הגמר.


צסק"א – חימקי 84:89 (0:2 בסדרה)

מוליכת בית היורוליג העונה עלתה ללא ויקטור חרייפה וננדו דה קולו הפצועים אבל הציגה את סרחיו רודריגס. הרכז הספרדי להט עם דאבל דאבל של 26 נקודות ועשרה אסיסטים (ו-36 נקודות מדד) ונעזר בקורי היגינס (19 נקודות) כדי לצאת מפיגור קל בסוף השלישי, לדהור ברביעי ולעצור ניסיון חזרה של חימקי בדקות האחרונות.

מנגד עצרה המארחת את אלכסי שבד על 2 מ-9 מהשלוש ו-12 נקודות בלבד וכך הקשתה חימקי לגנוב את ניצחון החוץ שכה היתה זקוקה לו. אנתוני גיל צלף באחוזים מעולים מכל הטווחים ובעונשין וסיים עם 24 לאורחת.


רודריגס. דאבל דאבל ו-0:2 (אתר היורוליג)

פאו – ריאל 89:82 (1:1)
הבלאנקוס הגיעו נחושים ואגרסיביים למשחק השני ולמרות אחוזים רעים מהשדה במחצית הראשונה שמרו על עצמם בתמונה וירדו למחצית בפיגור קטן 40:36. במחצית השנייה היה להם את לוקה דונצ'יץ'. הפנומן הסלובני בן ה-19 הבין די מהר שהיד שלו לא מאופסת ובמקום לזרוק הלך סל, הוציא 8 מ-8 מהקו, לקח חמישה ריבואנדים, מסר ארבעה אסיסטים, הוסיף שתי חטיפות וקינח בהגנה ענקית.

ג'סי קרול (17 נק') וטריי תומפיקנס (12) לקחו על עצמם את עניין הקליעה וריאל התפוצצה עם 32 נקודות ברבע השלישי ויתרון שבע בסימו (61:68). היוונים בניצוחו של מייק ג'יימס (20 נק') ניסו לחזור, אבל איבוד כדור של אותו ג'יימס דקה לסוף סגר עניין. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי