חימקי דחתה את הקץ מול צסק"א, ריאל התקרבה לפיינל פור

חימקי מוסקבה נגד צסק"א
חימקי מוסקבה נגד צסק"א | אתר היורוליג

בתום קרב צמוד, המארחים ניצחו 73:79 בדרבי של מוסקבה וקבעה 2:1 בסדרה. במדריד, סרחיו יול חזר לאחר 8 חודשים ועזר לקבוצתו לגבור 74:81 על פנאתינייקוס ולהגיע מרחק ניצחון אחד מחצי הגמר

(גודל טקסט)

פלייאוף היורוליג נמשך הערב (רביעי) כאשר בעוד קבוצת הכדורגל מקווה לא למעוד מול באיירן מינכן, קבוצת הכדורסל של ריאל מדריד ניצחה בבית לאחר קרב עיקש והיא יכולה לעלות לפיינל פור כבר ביום שישי. במפגש השני, חימקי הראתה נחישות כשגברה על צסק"א הפייבוריטית וצמצמה את הסדרה ל-1:2 למרות הלחץ מהדחה.

ריאל מדריד – פנאתינייקוס 74:81
המשחק הראשון מתוך שניים בבירת ספרד היה צמוד לאורכו אבל בשליטה עדינה של המארחים. האוהדים המקומיים קיבלו בתרועות את שובו של סרחיו יול, שחזר לאחר היעדרות של שמונה חודשי פציעה. אחרי רבע ראשון שהסתיים בשוויון 1:17 אנתוני רנדולף, שהצטיין אצל ריאל עם 8 נקודות במחצית הראשונה, הוביל אותה לריצת 0:6 שנתנה לה יתרון 34:40 איתו ירדה להפסקה. בשנייה הספרדים הגדילו את הפער, שכבר הפך לדו ספרתי, כאשר לוקה דונצ'יץ' וגוסטבו איון הם האחראיים העיקריים לזה. יול, בינתיים, לא הצליח להראות את הניצוץ שהיה בו לפני הפציעה.

ניק קלאת'ס ניסה להשאיר את היוונים בתמונה אבל לבדו הוא לא הצליח, ושאר חברי הקבוצה שלו לא עזרו במיוחד לכל אורך הרבע השלישי. רק שני סלים בתזמון מעולה של ג'יימס גיסט גרמו לכך שהתוצאה תהיה רק 53:57 לריאל. נראה היה שפנא חוזרת, אבל אז, סוף סוף, סרחיו יול התעורר. שתי שלשות אדירות שלו הרימו את האולם והעלו את הלבנים ל-7 הפרש לפני שקלאת'ס חזר לבלוט והפעם החברים שלו עזרו. שלשה של מייק ג'יימס קבעה שוויון 70:70 שתי דקות לסיום, אבל שוב ריאל לא נתנה לה לעלות ליתרון וברחה עם פיניש ענק בהובלת ג'ייסי קארול, שסיים את המשחק כמצטיין אצל הספרדים עם 17 נק', ופליפה רייס שתרם לבריחת ה-0:8 בסיום.

סרחיו יול. זכה לתשואות מהקהל (אתר היורוליג)
סרחיו יול. זכה לתשואות מהקהל (אתר היורוליג)

חימקי מוסקבה – צסק"א מוסקבה 79:73
אם לצסק"א לא היה את קורי היגינס, זה כנראה היה נגמר בתבוסה. חימקי שלטה לאורך כל המשחק והובילה ברובו, אבל הסיבה היחידה שהיא לא שייטה לניצחון היתה הגארד האמריקאי. היגינס שיחק רק חצי שעה, והוא קלע בה 26 נקודות, שלא עזרו לאלופת רוסיה למרות שהיתה רחוקה שלשה אחת מלהשוות את התוצאה במצב של 73:76 לחימקי 18 שניות לסיום. אצל חימקי הצטיינו אלכסיי שבד (27) ואנתוני גיל (22), שהובילו את המארחת לניצחון חשוב מאין כמוהו. אם ישיגו עוד ניצחון ביתי במשחק הבא, ישוו את הסדרה ל-2:2 ויגררו את צסק"א למשחק על הכל או כלום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי