רגע לפני הגמר: דונצ'יץ' נבחר למצטיין העונה ביורוליג

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | AFP

הכוכב בן ה-19 של ריאל מדריד, שזכה עם סלובניה ביורובאסקט וכבר קטף את תואר השחקן הצעיר של השנה, הוא גם ה-MVP של העונה כולה. מחר הוא יוכל להשלים עונה חלומית מול פנרבחצ'ה. וגם: חמישיית העונה ושחקן ההגנה

(גודל טקסט)
ריאל מדריד ופנרבחצ'ה ייפגשו מחר (ראשון, 21:00) בגמר היורוליג שייערך בבלגרד, סרביה, אבל הערב (שבת), כ-24 שעות לפני כן, נערך טקס הגאלה המסורתי ובו הוכרז שחקן העונה: לוקה דונצ'יץ', הכוכב הצעיר של ריאל מדריד שבעונה הבאה כבר צפוי למצוא את עצמו בליגה הטובה בעולם.


דונצ'יץ', שעוד לפני הפיינל פור נבחר לשחקן הצעיר הטוב ביותר של העונה שנה שנייה ברציפות ובקיץ שעבר זכה עם סלובניה באליפות אירופה, קטף תואר נוסף כשנבחר ל-MVP של היורוליג הודות ל-16.1 נקודות בממוצע למשחק, 4.9 כדורים חוזרים ו-4.3 אסיסטים, ניצב מעל כולם בכל הנוגע לנקודות מדד עם 21.69. הסלובני רק בן ה-19, יליד 1999, הפך לשחקן הכי צעיר שזוכה בתואר שחקן העונה – עד כה החזיק בשיא מילוש תאודוסיץ' שעשה זאת בגיל 23.


"המפתח הוא ליהנות על הפרקט. כמובן לעבוד קשה, אבל גם ליהנות", אמר הכוכב הצעיר שייבחר באחד המקומות הראשונים בדראפט ה-NBA, ככל הנראה במקומות 1 עד 3, וצפוי לשחק בארצות הברית בעונה הבאה.

'It's like a dream come true…'

Can @luka7doncic cap off an incredible season tomorrow?#F4GLORYpic.twitter.com/fOn6vjWpXy

— EuroLeague (@EuroLeague) May 19, 2018

בנוסף לבחירה בדונצ'יץ', היורוליג גם בחר את חמישיית העונה וזו כוללת את נאנדו דה קולו (צסק"א מוסקבה), ניק קלאתיס (פנאתינייקוס), לוקה דונצ'יץ' (ריאל מדריד), יאן וסלי (פנרבחצ'ה) וטוקו שנגלייה (באסקוניה). קרל היינקס מצסק"א מוסקבה לנבחר לשחקן ההגנה של העונה.

The All-EuroLeague First Team!

pic.twitter.com/faHdgw5oOV

— EuroLeague (@EuroLeague) May 19, 2018

The #EuroLeague Best Defender!@SirHinespic.twitter.com/ImdfIwYqkI

— EuroLeague (@EuroLeague) May 19, 2018

The #EuroLeague Alphonso Ford Top Scorer!@Shved23pic.twitter.com/Gv344tPC6n

— EuroLeague (@EuroLeague) May 19, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי