רשמית: דייויד בלאט מונה למאמן אולימפיאקוס

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

אחרי שזכה עם דרושפאקה ביורוקאפ בעונה שעברה, חתם המאמן אצל סגנית אלופת יוון בחוזה לשנתיים במהלכן ירוויח כ-1.8 מליון יורו לעונה: "אתגר שממלא אותי גאווה וגם נותן לי מוטיבציה לתת את הלב והנשמה"

(גודל טקסט)
אחרי מספר דיווחים בנושא, קבוצת הפאר היוונית אולימפיאקוס הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של דייויד בלאט כמאמן הקבוצה. בלאט צפוי להרוויח כ-1.8 מליון יורו לעונה בחוזה לשנתיים אצל האדומים מפיראוס. המאמן הישראלי יחליף את יאניס ספאירופולוס שעוזב אחרי ארבע שנים את הקבוצה שהפסידה בגמר הפלייאוף ביוון והודחה ברבע גמר היורוליג אשתקד. 


בלאט אמר לאתר הרשמי של אולימפיאקוס: "אני מאוד שמח, זה כבוד גדול עבורי להיות חלק ממשפחת אולימפיאקוס. קיבלתי הזדמנות מדהימה להיות חלק ממועדון עם מסורת של הצלחה שעברו בו שחקנים ומאמנים גדולים. האתגר הזה ממלא אותי גאווה וגם נותן לי מוטיבציה לתת את הלב והנשמה עבור הקבוצה והאוהדים. הקבוצה צריכה להתקדם ולגדול ואני בטוח שנוכל לעשות את זה. אני מחכה לזה".


בלאט (59) מגיע אל אולימפיאקוס לאחר שנתיים מוצלחות בדרושפאקה הטורקית, עמה זכה ביורוקאפ בעונה החולפת. סגנית אלופת יוון תהייה התחנה ה-13 בקריירה של בלאט שאימן בין היתר בשתי קדנציות שונות את מכבי תל אביב עמה זכה ביורוליג ב-2014 וכן את קליבלנד קבאלירס מ-הNBA איתה הפסיד 4:2 בסדרת בגמר לגולדן סטייט ווריירס. באירופה אימן את דינמו סנט פטרסבורג, בנטון טרביזו, נבחרת רוסיה, אפס פילזן, דינמו מוסקבה ואריס סלוניקי. 


כזכור, שמו של בלאט הוזכר כמועמד לחזור ל-NBA, והוא אף התראיין למשרת המאמן במספר קבוצות, אך לא קיבל הצעה לחתום. כשירדה האופציה בליגה הטובה בעולם, חיפש בלאט קבוצת טופ אירופית והוא ישוב אחרי עונה אחת לאמן ביורוליג. 




Ο Ντέιβιντ Μπλατ είναι ο νέος προπονητής του Ολυμπιακού. #WeAreOlympiacos

 https://t.co/G8uHV9tsuWpic.twitter.com/hNTTnCwRtO

— Olympiacos B.C. (@olympiacosbc) 27 ביוני 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי