ג'רמי פארגו: המטרה היא להגיע לרבע גמר היורוליג

פארגו
פארגו | עדי אבישי

הרכז שהפסיד את המשחק מול מילאנו עקב צילומים, יחזור לחמישייה של ספאחיה לקראת משחק ההכנה מול פנרבחצ'ה (18:30) בסגרת המשחק השני בטורניר זארדר והתייחס למטרות העונה: "בנינו קבוצה טובה, רוצים להראות את זה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות שלה לעונה החדשה, ולאחר שאתמול הפסידה 85:80 לאולימפיה מילאנו האיטלקית, הערב היא תפגוש את פנרבחצ'ה של ז'ליקו אובראדוביץ'. לאחר שאת המשחק הקודם הפסיד ג'רמי פארגו בשל צילומים ליורוליג, הפעם הוא יעמוד לרשותו של נבן ספאחיה שעדיין מחכה לחזרתם של שחקני הנבחרת על מנת לנסות ולהריץ סגל מלא.

אפרופו פארגו ויורוליג, הרכז יחזור למפעל לראשונה מאז 2014 ובראיון לתקשורת היוונית היה לו הרבה מה להגיד על השינויים במפעל: "לא ברור לי למה היורוליג לא עוזר לשחקנים עם לוח הזמנים. אבל בכל מקרה, אחרי שנתיים שהקבוצה לא העפילה לרבע הגמר – זו המטרה שלנו העונה. בנינו קבוצה טובה מאוד ואנחנו רוצים להראות את זה על המגרש".

אמש, לאחר ההפסד למילאנו, אמר ספאחיה: "עבורנו היה הכי חשוב לחלק את הדקות בין השחקנים ועשינו את זה מצוין. ההבדל בין הקבוצות היום היה לדעתי האחוז מחוץ לקשת. ג'רמי פארגו וטאריק בלאק לא שיחקו כי נתתי להם לנוח. היה משחק די טוב, השחקנים היו בסדר מבחינתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי