ספאחיה: "איבדנו את הפוקוס ברבע האחרון כי שיחקנו עם רכז אחד"

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב, התייחס אל פציעתו של ג'רמי פארגו וטען כי היעדרותו הייתה הסיבה המרכזית להפסד מול פנאתינייקוס במשחק הראשון ביורוליג. סקוטי ווילבקין שהצטיין עם 24 נקודות הוסיף: "הם לחצו אותנו ונלחצנו"

(גודל טקסט)

כשעה לפני המשחק מול פנאתינייקוס אתמול (חמישי) במסגרת היורוליג, כשהתברר לצוות המקצועי של מכבי תל אביב כי ג'רמי פארגו אינו כשיר לחלוטין, הבינו בשורות האלופה הישראלית כי מי שיצטרך להראות יכולת גבוהה הוא הגארד השני של הקבוצה, סקוטי ווילבקין. זה אכן קרה, הגארד קלע 24 נקודות והוסיף שמונה אסיסטים, אך הבעיה הייתה שזה לא הספיק ומכבי תל אביב ספגה הפסד 89:84 באואקה ארנה.

סקוטי ווילבקין אמר בסיום: "זה היה מבחן טוב למשחק חוץ כי זהו אחד האולמות הכי קשים לשחק בהם ובהתחלה הם לחצו אותנו ונלחצנו. החטאנו כמה זריקות טובות ברבע האחרון, אנחנו צריכים ללמוד לקחת החלטות נכונות יותר. אני חושב שהסיבה שאיבדנו את המשחק הייתה הריבוי באיבודי כדור, לי היו הרבה איבודים והם קלעו כמה סלים קלים. כשמשחקים בשיטה כזאת מורגש שפארגו היה חסר, זה היה מצער מה שקרה לו אני מקווה שהוא יחזור בקרוב".

על צסק"א בשבוע הבא: "עוד יריבה גדולה שתמיד קשה מולה"


סקוטי ווילבקין. "היו לנו הרבה איבודי כדור" (אודי ציטיאט)

מאמן הקבוצה, נבן ספאחיה, תירץ את ההפסד בעובדה כי היה לו רק גארד אחד: "זה היה משחק צמוד, איבדנו את הפוקוס ברבע האחרון. לא טיפלנו נכון בכדור כי היינו רק עם רכז אחד".

מייקל רול, שקלע 15 נקודות, אמר: "הם קבוצה מלאה בניסיון שמשחקת ביחד כבר המון זמן. היו להם יותר מדי סלים קלים, זה היה משחק צמוד אבל הם ידעו לעשות את הקליעות הנכונות בזמן הנכון ושמרו על הבית שלהם. מה שאני לוקח מהמשחק הזה הוא ששיחקנו ביחד ונלחמנו. אם נמשיך לשחק ככה ונעשה התאמות, אני חושב שיהיה בסדר בהמשך העונה".


משחק טוב של מייקל רול לא הספיק למכבי ת"א (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי