ווילבקין: "נרגש לשחק מול הקהל שלנו, תהיה אווירה טובה"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | אודי ציטיאט

כוכב מכבי תל אביב לקראת משחק הבית הראשון ביורוליג מול צסק"א מוסקבה (21:05): "היו לנו הרבה איבודים בהפסד ביוון וחשוב שנתקן את זה". אנג'לו קלויארו: "מחכה לשחק מול האוהדים, שמעתי עליהם הרבה"

(גודל טקסט)

המשחק הביתי הראשון של מכבי תל אביב במסגרת היורוליג ייערך הערב (שלישי ב-21:05), בעיצומו של שבוע עמוס מאוד עבור האלופה הישראלית. בליגה הקבוצה אומנם מושלמת, אחרי שניצחה את אשדוד ואילת, אך בעקבות ההפסד לפנאתינייקוס במחזור הראשון ביורוליג, הפסד לצסק"א יכול לעלות את מפלס הלחץ ביד אליהו.

ג'רמי פארגו לא ישחק והחשש הוא כי השחקן ייעדר עוד מספר שבועות, קנדריק ריי עדיין לא כשיר, נמרוד לוי חזר לאימונים מלאים רק אתמול, דיאנדרה קיין עצבני על המאמן נבן ספאחיה ועל המערכת ושני השחקנים היחידים שמתפקדים עד כה ברמה גבוהה הם סקוטי ווילבקין וג'וני אובראיינט.

אנג'לו קלויארו אמר לפני המשחק: "שמעתי הרבה על האוהדים כאן ואני כבר מחכה לשחק מולם. צסק"א קבוצה טובה וזה אומר שגם אנחנו צריכים לשחק טוב, לעשות הגנה חזקה ולהילחם 40 דקות. הקבוצה טובה ואי אפשר לעצור כשמישהו נפצע, צריך להמשיך קדימה. זו הרוח שלנו ונעשה את המיטב במשחק. עד עכשיו אני מרוצה במכבי. בכל משחק אני מנסה להתעלות על הפעם הקודמת".

גם סקוטי ווילבקין דיבר לקראת ההתמודדות: "אני יודע שהולכת להיות אווירה טובה ואני נרגש. אנחנו מתכוננים למשחק נגד צסק"א כמו לכל משחק אחר. מסתכלים על דוחות הסקאוטינג ומקשיבים לתוכנית המשחק של המאמן. היו לנו הרבה איבודים ביוון וחשוב שנתקן את זה. אנחנו אומנם נחסר את פארגו, אבל ג'ון דיברתולומיאו יעזור לי בהנעת הכדור. זה משחק רגיל, אין בו יותר לחץ מאשר כל משחק אחר".


בינתיים הוא מרוצה. אנג'לו קלויארו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי