באיירן הדהימה 79:80 את פנאתינייקוס, הפסד מפתיע לברצלונה

באיירן מינכן נגד פנאתינייקוס
באיירן מינכן נגד פנאתינייקוס | טוויטר

המארחת הפתיעה את קבוצת הפאר היוונית בזכות קאמבק גדול ברבע הרביעי ו-19 נקודות של ניהאד דדוביץ'. לנגפורד הצטיין עם 18 נק'. גראן קנאריה גברה 86:87 בבית על בארסה. דרושפאקה ניצחה את בודוצ'נוסט 63:71

(גודל טקסט)
במקביל להפסד של מכבי תל אביב לצסק"א מוסקבה, נערכו היום עוד משחקים במחזור השני של היורוליג כאשר פנאתינייקוס, שניצחה את מכבי במחזור הפתיחה בשבוע שעבר, הפסידה במפתיע 80:79 לבאיירן מינכן שנחשבת אחת הקבוצות החלשות במפעל.


גראן קנאריה – ברצלונה 86:87

הפסד מפתיע ושני ברציפות לברצלונה במפעל באיים הקנאריים, מול היריבה מהליגה הספרדית. המשחק עצמו היה צמוד כשההובלה עברה לסירוגין בין הקבוצות, אך המארחת חזרה מפיגור של שבע נקודות ברבע האחרון ופחות מארבע שניות לסייום, קלווין האנה (14 נקודות) דייק פעמיים מהקו וקבע 86:87, והקטלאנים שלקחו פסק זמן לא הצליחו לקלוע בצד השני. כריסטופר אוואנס הוביל את המנצחת עם 19 נקודות ו-5 אסיסטים, קייל קוריץ הצטיין בבארסה עם 24 נקודות.



באיירן מינכן – פנאתינייקוס 79:80
פנאתינייקוס היא ללא ספק אחת הפייבוריטיות לזכות ביורוליג השנה, והיא לא ציפתה לספוג הפסד ראשון העונה כבר במחזור השני ועוד מול באיירן מינכן. הרבע הראשון הסתיים בשוויון, 20:20, אם כי הגרמנים לא עלו בו ליתרון אפילו פעם אחת, והיוונים לקחו את השליטה באופן בולט ברבע השני כדי לסיים את המחצית עם יתרון, אם כי צמוד, 40:41. גם הרבע השלישי היה צמוד וגם בו ריאל קלעה מעט יותר, והוא הסתיים עם 56:58 לאורחת. אבל הגרמנים נלחמו ברבע הרביעי והצליחו להדהים עם מהפך בדקות הסיום, ולאחר שעלתה ליתרון 68:69 כבר לא היה ניתן לעצור אותה והמשחק הסתיים בניצחון בכורה לבאיירן במפעל וראשון על פנאתינייקוס מאז 2014. ניהאד דדוביץ' הוביל את המנצחת עם 19 נקודות, אצל פנאתינייקוס הצטיין קית' לנגפורד עם 18 נק'.


What a finish and what a win for @fcb_basketballpic.twitter.com/EF6MFNJ5mY

— EuroLeague (@EuroLeague) October 16, 2018

דרושפאקה – בודוצ'נוסט 63:71
דרושפאקה, שעלתה ליורוליג בזכות הזכייה ביורוקאפ עם דייויד בלאט בעונה שעברה, השיגה גם היא את ניצחון הבכורה שלה במפעל לאחר ההפסד לריאל מדריד במחזור הקודם, עם 63:71 על הקבוצה הכי חלשה במפעל, בודוצ'נוסט המונטנגרית. זאניס פיירנס נתן 15 נקודות לטורקים, שיפגשו במחזור הבא את צסק"א המפחידה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי