ווילבקין צפוי לשחק: "אנחנו יכולים להתמודד עם ברצלונה"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | אודי ציטיאט

גיא גודס, עוזרו של נבן ספאחיה במכבי ת"א, דיבר לקראת משחק החוץ החשוב בספרד ודאג להזכיר: "בשנה שעברה המשחק פה ממש לא נגמר טוב בשבילנו". אימון מלא לגארד שנעדר בשבוע האחרון

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי) בברצלונה כשהיא יודעת שעקב המאזן העגום שלה עד כה ביורוליג, שלושה הפסדים מול ניצחון בודד, זהו משחק חשוב במיוחד שהפסד בו יכול להכניס את המערכת לסחרור שאי אפשר לדעת איך הוא יסתיים. כדי להעלות את הסיכויים לנצח, הצוות הרפואי עושה כל שביכולתו על מנת להכשיר את סקוטי ווילבקין למשחק. אתמול הוא ערך אימון מלא ללא כדור והערב כבר ערך אימון מלא, כך שהוא צפוי להיות כשיר למשחק.

"האימון היום היה אימון שחרור, מחר יהיה אימון מסכם ומלא לקראת המשחק. אין ספק שזה משחק קשה, נגד קבוצה כישרונית עם סגל רחב וטוב. שונה מאוד מהדרבי", אמר היום עוזר מאמן הקבוצה, גיא גודס מברצלונה, "אסור לעשות טעויות שעשינו במשחקים קודמים. המגרש פה מאוד ביתי. הקהל פה דוחף ויוצר רעש. זה מגרש שאם אתה רוצה לנצח בו אתה צריך להיות מאוד מרוכז מההתחלה ולבצע את תכנית המשחק שלך על הצד הטוב ביותר. בשנה שעברה המשחק פה לא נגמר טוב, אבל יש לנו סגל שיכול להתמודד עם המשחק הזה".

המאמן נבן ספאחיה הוסיף: "כמו בכל משחק יורוליג, נעשה את הכל כדי לנצח. אנחנו פוגשים יריבה טובה ויהיה לנו קשה, אבל אנחנו נגיע מוכנים. יש עבר עשיר בין המועדונים וכל משחק לגופו, ההיסטוריה לא תשנה מחר. אני מקווה שנציג כדורסל טוב כמו ששיחקנו לאחרונה, אבל כדי לנצח נצטרך לעשות צעד קדימה".

בעיה נוספת שהתעוררה עם סקוטי ווילבקין, אחד השחקנים החשובים של נבן ספאחיה, היא זימונו לסגל נבחרת טורקיה לחלון המשחקים הקרוב. בשל הקרבות בין פיב"א ליורוליג, החלונות לא מסונכרנים ולכן נבחרת טורקיה תשחק ב-29 בנובמבר, באותו היום בו מכבי תל אביב תארח את באיירן מינכן. בדומה לשחקני נבחרת ישראל, הצהובים לא מחויבים לשחרר את השחקנים שמזומנים לנבחרות.


מכבי תל אביב לא מחויבת לשחררו. סקוטי ווילבקין (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי