ספאחיה: "זה היה משחק בין הקבוצה הכי טובה לזו שלא בכושר"

ספאחיה
ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב התייחס לתבוסה 87:66 בהיכל לריאל מדריד: "הרבע השני היה חור שחור. מצטער ששיחקנו ככה בבית". סשנס על הופעת הבכורה: "אנסה לעשות את המקסימום. אני מרגיש טוב ובכושר משחק"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה הערב את הפסד היורוליג החמישי שלה בשישה משחקים כשהובסה 87:66 בהיכל מנורה מבטחים על ידי אלופת אירופה המכהנת, ריאל מדריד.

מאמן הצהובים המאוכזב, נבן ספאחיה אמר בסיום: "אני חושב שמבחינת הכדורסל הרבה השני היה המפתח. הם קלעו הכל ואנחנו החטאנו ואני חושב שזה עשה את כל ההבדל, היה חור שחור שלא יכולנו להגיב אליו. ריאל מדריד כרגע היא הטובה באירופה ותמיד תקלע את הנקודות שלה. אם אתה רוצה לנצח אותה, אתה צריך לקלוע הרבה יותר וכרגע אנחנו לא טובים בזה. זה היה משחק בין הקבוצה הכי טובה לזו שלא בכושר וחסרים לה שחקנים. חייבים להישאר חיוביים, לעבוד קשה ולצאת מזה. אני מצטער ששיחקנו ככה בבית ואני יודע שהאוהדים מאוכזבים. מבטיח שנעשה הכל כדי לפצות אותם".

על המשחק הבא: "אי אפשר לבחור את היריבות. לא היה לנו זמן להתאמן ביחד וחייבים זמן כדי להשתפר. סשנס? היה לו משחק סולידי יחסית למי שהתאמן רק פעם אחת. הוא יהיה משמעותי אצלנו".

רמון סשנס, שקלע 11 נקודות בהופעת הבכורה שלו בצהוב, אמר בסיום: "ריאל מדריד קבוצה מעולה שזכתה ביורוליג וידענו שיהיה קשה. ברבע השני היו כמה זריקות שהחמצנו ומשם הכל התדרדר, נצטרך ללמוד מזה ולהתקדם. כולם קיבלו אותי יפה פה וזה אתגר גדול להגיע לפה. הביאו אותי מסיבה מסוימת ואנסה לעשות את המקסימום. זה שלא שיחקתי בזמן האחרון לא פגע בי. אני משחק כדורסל כל החיםי וגם התאמנתי לפני, אני מרגיש טוב ובכושר משחק".


סשנס. ידע שלא יהיה קל (עדי אבישי)

בצד השני, המאמן המנצח פאבלו לאסו אמר: "זה אולי נראה קל בגלל ההפרש, אבל עבדנו קשה בשביל זה בעיקר בהגנה. בתחילת המשחק פספסנו זריקות קלות, אבל בהמשך שלטנו יותר וכשהזזנו את הכדור מהר במחצית השנייה זה עזר לנו לברוח". סרחיו יול: "שיחקנו מצוין, שלטנו בריבאונד ובהנעת הכדור וידענו שהיינו חייבים לנצח".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי