הפסד חוץ לגראן קנריה עלול להביא לפיטוריו של נבן ספאחיה

ספאחיה
ספאחיה | עדי אבישי

מכבי ת"א, עם מאזן 5-1 ביורוליג, תתארח מחר (שישי) אצל הספרדים שלהם מאזן דומה. במקרה של כישלון, יואצו השיחות עם רימאס קורטינאיטיס שמועמד לעמדת המאמן. טאריק בלאק וסקוטי ווילבקין כשירים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, שמדורגת במקום ה-13 מתוך 16 קבוצות ביורוליג, עם מאזן 5-1, תתארח מחר (שישי) אצל גראן קנריה באיים הקנריים, לראשונה בהיסטוריה. למעשה, המסע שעברו הצהובים עד ההגעה לאי הוא המסע הארוך ביותר שעברה הקבוצה הישראלית במפעל אי פעם. צריך לזכור כי האלופה הישראלית הפסידה בכל חמשת המשחקים האחרונים שלה שנערכו על אדמת ספרד. גראן קנריה מחזיקה במאזן דומה לזה של הצהובים ומדורגת במקום ה-14 ומה שעוד משותף לשתי הקבוצות זאת העובדה שבשתיהן מעמד המאמן מעורער.

נבן ספאחיה יודע כי במקרה של הפסד לאחת הקבוצות החלשות במפעל, לא מן הנמנע כי תתרחש רעידת אדמה מתחת לכיסאו. אומנם הניצחון הגדול בליגה על הפועל חולון (66:99) והעובדה כי השחקנים המרכזיים שהיו פצועים, טאריק בלאק וסקוטי ווילבקין חזרו, נותנים לו קצת שקט, אבל הוא לא יישמר לאורך זמן במקרה שהוא יאבד את הסיכוי להעפיל לרבע גמר המפעל כבר בחודש נובמבר.

המועמד המוביל להחלפת הקרואטי הוא המאמן הליטאי רימאס קורטינאיטיס שמבקש מההנהלה חוזה לעונה וחצי. בקרב המועדון גיששו גם בגזרתו של שאראס, שמאמן כיום בז'לגיריס קובנה, אך ככל הנראה הוא מכוון לסיום העונה בקבוצתו ולהשתלבות ב-NBA בעונה הבאה.


ווילביקין. כשיר למשחק החוץ (עדי אבישי)

השבוע הקשה של הצהובים יימשך כשמיד אחרי המשחק תטוס הקבוצה, בלי עצירה בארץ, לאיסטנבול למפגש עם אנאדולו אפס במסגרת המחזור השמיני של היורוליג ביום שלישי, לאחר מכן הקבוצה תשוב לארץ ותפגוש בחמישי הבא עוד קבוצה טורקית, פנרבחצ'ה, במה שיסיים את אחד השבועות הגורליים ביותר עבור המועדון הצהוב בשנים האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי