אימון בכורה לספרופולוס: "נמות על המגרש בשביל הצלחת הקבוצה"

יאניס ספרופולוס, שמעון מזרחי
יאניס ספרופולוס, שמעון מזרחי | מכבי תל אביב

המאמן החדש של מכבי תל אביב התראיין לאתר הרשמי של המועדון: "נהיה לוחמים בכל משחק ולא נוותר לעולם". המשחק מול אנאדולו אפס: "כבר התחלנו לעבוד על סגנון המשחק שלנו, נצטרך להיצמד לתוכנית"

(גודל טקסט)
יאניס ספרופולוס ערך הערב (שני) את האימון הבכורה שלו כמאמן מכבי תל אביב, ערב לפני משחק היורוליג מול אנאדולו אפס. האימון עצמו נמשך זמן רב והמאמן דאג להקפיד על כל פרט ופרט במהלכו, תוך שהוא מסביר כל צעד בתרגילים ובמיוחד בהגנה. מיד לאחר האימון ענה על מספר שאלות ראשונות עבור האתר הרשמי של הצהובים והעביר מסר לאוהדים.


ספרופולוס אמר בסיום האימון: "זה היה אימון ראשון וניסינו לבנות את המשחק שלנו הגנתית והתקפית. הייתה לנו קודם גם פגישה והסברתי להם איך אני רוצה שהם יתפקדו, שזה דבר חשוב לי מאוד. זאת הפילוסופיה שלי. זה לא פשוט בזמן כל כך קצר עבורם ואני צריך להגיע לכל אחד מהם עם הכיוון של מה שאני רוצה שיעשו בהגנה ובהתקפה. השחקנים מגיבים יפה מאוד, זאת חבורה נהדרת שאני ממש סומך עליה שתיתן את המקסימום".

 


המשחק מול אנאדולו אפס: "אנחנו הולכים להתמודד מול יריבה נהדרת, שעשתה תוצאות יפות. אנחנו צריכים להיות מאוד ממוקדים כדי לדבוק בתכנית שלנו. כבר התחלנו לעבוד על סגנון המשחק שלנו, דיברנו על הגנה ואיך נשמור מול אפס ונצטרך לשמור על ריכוז ולהיצמד לתכנית. זה מה שיביא אותנו לדקות טובות וידחף אותנו במהלך המשחק. בטוח יהיה קשה, זה משחק חוץ. אנחנו צריכים להיות אגרסיביים עד לרגע האחרון".


Coach Sfairopoulos with @AlexTyus23pic.twitter.com/jGdq4cgKsO

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) November 19, 2018


הקהל: "אני רוצה להגיד לאוהדים שנילחם הכי חזק שאנחנו יכולים, נמות על המגרש בשביל ההצלחה של הקבוצה – אני והשחקנים. נהיה לוחמים בכל משחק ולא נוותר לעולם – גם אם מובילים וגם אם אנחנו בפיגור. עם המנטליות הזאת נתחיל לנצח משחקים. אלה רגעים קריטיים עבורנו ואנחנו צריכים שהאוהדים יגיעו ויתמכו בקבוצה. אני יודע שאולי הם התאכזבו עד כה, אבל נעשה את המיטב כדי לשנות את האווירה הזאת, להיות מאוד אגרסיביים, לנצח משחקים ולצעוד בכיוון הנכון".


First meeting for the players with coach Sfairopoulos ️ pic.twitter.com/vMLhr8KLjY

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) November 19, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי