ספרופולוס: "ביום אחד אי אפשר לשנות כל כך הרבה"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

המאמן היווני של מכבי ת"א אחרי משחק הבכורה שלו שהסתיים בהפסד 90:77 לאנדולו אפס: "עדיין מוקדם לשפוט אותנו, העברתי רק אימון אחד". על עזיבתו של סשנס: "הוא היסס לגבי המשחק הזה, אבל אני לא מחפש תירוצים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הובסה הערב (שלישי) 90:77 בבכורה של המאמן יאניס ספרופולוס בטורקיה על ידי אנדולו אפס וירדה למאזן עלוב של 7:1 ביורוליג. הצהובים יצטרכו להתאושש מהר כי בעוד 48 שעות (חמישי) פנרבחצ'ה החזקה תגיע להיכל.

ספרופולוס סיכם: "היה לנו משחק קשה. לצערי, התאמנו רק יום אחד וביום אחד אי אפשר לשנות הרבה דברים. אני מרוצה מהמאמץ, אבל אנחנו נצטרך להשתפר מאוד מבחינה הגנתית והתקפית. הצלחנו לעצור אותם בהתחלה, אבל אחר כך זה היה יותר קשה. הם קלעו המון במחצית השנייה וכך קשה מאוד לנצח משחק".

היווני הוסיף: "היו לנו גם בעיות בהתקפה. נצטרך למצוא את הקצב שלנו מבחינה התקפית. אנחנו נצטרך להסתגל לדרך החדשה בה אנחנו רוצים לשחק. נצטרך לעבוד על כך באימונים ונעשה את המיטב כדי להשתפר ולתקן את הבעיות כמה שיותר מהר. אני חושב שהשחקנים היו מחויבים ומכך אני מרוצה. הם ניסו לשנות את המומנטום. הדבר החשוב ביותר הוא קודם כל לא לוותר ולהילחם עד השנייה האחרונה. אנחנו צריכים לעבוד על ריווח בהתקפה ואנחנו נמצא את הפתרונות". 


"מוקדם מידי לשפוט אותנו" (אודי ציטיאט)

התוצאות המאכזבות: "אנחנו לא מספיק טובים לרמה הזאת? מוקדם מידי לשפוט אותנו. אני מאמין בקבוצה ובשחקנים שלי ובטוח שנשחק טוב יותר. האוהדים שלנו תומכים בנו וברור לי שהם מאוכזבים מהתוצאות. אנחנו ננתח מה קרה הערב וננסה להשתפר ממשחק למשחק, רק כך נמצא את הקצב שלנו ונשתפר".

עזיבתו המפתיעה של רמון סשנס: "אנחנו מכבדים אותו. ניהלתי רק אימון אחד איתו והוא החליט שהוא עוזב. הוא היסס לגבי המשחק וזו הייתה עוד בעיה, אבל אני לא מחפשים תירוצים. נפתור את הבעיות שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי