בלאט ואולימפיאקוס חזרו לנצח, ריאל מדריד עדיין מושלמת

קוסטאס פאפאניקולאו
קוסטאס פאפאניקולאו | האתר הרשמי

המאמן הישראלי חזר לחייך אחרי שני הפסדים רצופים בזכות 12 נק' ו-12 ריב' של זאק לידיי ב-62:72 על באיירן מינכן. אלופת אירופה התקשתה נגד גראן קנריה אך סיימה עם 76:89. 79:100 גדול לפרנבחצ'ה על דרושאפקה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שלישי) לאנדולו אפס במשחקו הראשון של המאמן יאניס ספרופולוס, אבל הצהובים הם לא מרכז אירופה. במקביל התקיימו עוד שלושה משחקים במסגרת המחזור השמיני של היורוליג, כאשר אולוימפיאקוס ודיוויד בלאט ניצחו בחוץ 62:72 את באיירן מינכן, פנרבחצ'ה גברה על דרושפאקה בדרבי טורקי 79:100 וריאל מדריד נותרה מושלמת עם 76:89 על גראן קנריה.

באיירן מינכן – אולימפיאקוס 72:62
אחרי שני הפסדים רצופים, לפנרבחצ'ה ביורוליג ולפנאתינייקוס בליגה (היריבה העירונית השנואה גם ניצחה במפגש בין השתיים ביורוליג לפני שני מחזורים), השחקנים של דיוויד בלאט עלו למשחק בידיעה שהפסד נוספד יגרור אותם לתחתית הטבלה. אחרי רבע ראשון צמוד שנגמר ב-15:15, היוונים לקחו שליטה וירדו להפסקה ב-27:31. המארחת לא ויתרה, ובזכות דקות טובות של ולדימיר לוצ'יץ' סיימה את הרבע השלישי בפיגור מינימלי, 45:43. אלא שהרבע הרביעי היה כולו של אולימפיאקוס, שקלעה בו 27 נקודות וסיימה עם ניצחון חוץ חשוב יומיים לפני שתארח את ריאל מדריד. זאק לידיי הצטיין בשורות האורחת עם 12 נק' ו-12 ריב', 15 נק' של לוצ'יץ' ושל וויליאמס לא עזרו לגרמנים.

ריאל מדריד – גראן קנריה 76:89
גם ללא לוקה דונצ'יץ' שעזב לליגה הטובה בעולם, נדמה שאין קבוצה באירופה שיכולה לעמוד בפני הספרדים המפחידים. מלבד אולי צסק"א, המושלמת הנוספת ביורוליג שתתארח במדריד בעוד שני מחזורים. המארחים, היישר מהניצחון החשוב שלהם על מכבי תל אביב בשישי, פתחו חזק וקלעו 28 נקודות ברבע הראשון בהובלת די. ג'יי. סטרוברי לעומת 22 בלבד של המארחת. אלא שכל הכוח נגמר להם ברבע השני שם הם קלעו 15 נק' בלבד ואלופת אירופה ניצלה את החולשה בהתקפה כדי לסיים את המחצית ביתרון 43:47. הרבע השלישי היה חלש התקפתית לשתי הקבוצות, אבל ריאל שמרה על הפער ועלתה לעשר הדקות האחרונות כשהיא מובילה 57:62. הדקות האלה היו בשליטה מוחלטת של ריאל, שניצחה עם היתרון הגדול ביותר שהיה לה במשחק. אנתוני רודולף היה הקלע המוביל במשחק עם 20 נק', בנוסף ל-10 ריב' שקטף.

אנתוני רודולף. עוד דאבל דאבל (יורוליג, האתר הרשמי)
אנתוני רודולף. עוד דאבל דאבל (יורוליג, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי