צסק"א מוסקבה נותרה מושלמת עם 97:99 על ז'לגיריס

שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים
שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים | אתר היורוליג

הרוסים רשמו ניצחון שמיני במפעל על הליטאים אחרי הארכה אחרי מהפך אדיר ברבע הרביעי, רודריגס הצטיין עם 24 נקודות. 70:76 לפנא' על ברצלונה, 69:85 לחימקי מוסקבה על בודצ'נוסט, 90:93 למילאנו על באסקוניה

(גודל טקסט)

המחזור השמיני ביורוליג הגיע הערב (רביעי) לסיומו עם ארבעה משחקים כשבמוקד הניצחון הגדול של צסק"א מוסקבה על ז'לגיריס קובנה, כשבסיומו שמרו הרוסים על מאזן מושלם אחרי 97:99 על הליטאים בתום הארכה.

חימקי מוסקבה – בודצ'נוסט 69:85
הרוסים סוף סוף השיגו את הניצחון השני שלהם העונה ועשו את זה במשחק שמסתמן אולי כקל ביותר במפעל מול המונטנגרים החלשים. אלכסיי שבד להט עם 22 נקודות כשהוא מוסיף גם 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים אצל המנצחת, שם ג'ורדן מיקי קלע 17 נקודות משלו. את המפסידה הוביל ארל קלארק עם 19 נקודות.

צסק"א מוסקבה – ז'לגיריס קובנה 97:99 (אחרי הארכה)
אחד המשחקים הטובים ביותר במפעל העונה. הרוסים פיגרו כמעט לאורך כל הרבע האחרון, עד שסרחיו רודריגס התעורר עם מספר שלשות שהובילו את המשחק להארכה. הספרדי הוותיק, שסיים עם 24 נקודות, המשיך להופיע במאני טיים והוביל את הרוסים ל-97:99 בתום דרמה גדולה. לליטאים הייתה עוד אפשרות לנצח, אבל נייט וולטרס החטיא שלשה וצסק"א נותרה מושלמת.

פנאתינייקוס – ברצלונה 70:76
הקטאלונים נעצרו אחרי חמישה ניצחונות רצופים במפעל והיוונים השתוו אליהם כששתי הקבוצות כרגע עומדות על מאזן של 3:5. ניק קלאתיס היה בערב קליעה נורא ואיום וסיים עם 2 נקודות בלבד אך דשון תומאס חיפה עם 14 וגם סטפון לאזמה הוסיף 11 משלו. את בארסה הוביל קייל קוריץ' עם 17 נקודות ו-4 ריבאונדים.

מילאנו – באסקוניה 90:93
בעונה שעברה האיטלקים נזקקו ל-19 משחקים כדי להגיע לשישה ניצחונות ביורוליג, העונה הם עם שישה ניצחונות כבר אחרי שמונה מחזורים. מנגד, מארחת הפיינל פור העונה כבר רשמה הפסד שישי במפעל. ולדימיר מיצוב הוביל את האיטלקים עם 22 נקודות, מייק ג'יימס קלע 20 ומסר 8 אסיסטים, קרטיס ג'רלס קלע 13. ונסן פוארייה בלט אצל המפסידה עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי