בודוצ'נוסט הדהימה את ברצלונה 64:67, ז'לגיריס עצרה את בלאט

ז'לגיריס קובנה
ז'לגיריס קובנה | האתר הרשמי

במקביל לניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב, הקבוצה המונטנגרית הפתיעה את היריבה מספרד ונצמדה לצהובים עם שלושה ניצחונות העונה במפעל. אולימפיאקוס, אחרי שלושה ניצחונות רצופים, נוצחה 83:75 בקובנה נגד שאראס

(גודל טקסט)
במקביל לניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב בטורקיה, ארבעה משחקים נוספים נערכים הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-11 ביורוליג. בודוצ'נוסט החלשה הדהימה את ברצלונה 64:67 ונצמדה לאלופת ישראל עם שלושה ניצחונות, ז'לגיריס קובנה עצרה את אולימפיאקוס ובלאט עם 75:83. בשעה זו: באיירן מינכן מארחת את חימקי מוסקבה וארמני מילאנו פוגשת את גראן קנאריה.


בודוצ'נוסט – ברצלונה 64:67

הקבוצה הביתית הדהימה את בארסה, בדיוק כפי שעשתה לפני שבועיים לצסק"א מוסקבה הגדולה ושיפרה את מאזנה ל-8:3, כמו מכבי תל אביב. ברצלונה, שהגיעה אחרי הפסד צורם לפנרבחצ'ה, נוצחה בפעם השלישית בארבעה משחקים, ירדה ל-5:6 ובמחזור הקרוב ביורוליג מצפה לה קלאסיקו בחוץ מול היריבה השנואה ריאל מדריד. נמניה גורדיץ' הצטיין אצל המנצחת עם 12 נקודות, אדם האנגה הוליך את קלעי המפסידה עם 12 משלו.

ז'לגיריס קובנה – אולימפיאקוס 75:83

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, החבורה של בלאט נעצרה אצל שאראס, שהשיג ניצחון בית שני העונה במפעל ועלה למאז 6:5. מאריוס גריגוניס הוביל את ז'לגיריס עם 19 נקודות,  פרינטזיס צלף 18 שלא עזרו לאולימפיאקוס שירדה למאזן 5:6.

Pumped! pic.twitter.com/MVI0O9YiAo

— EuroLeague (@EuroLeague) December 6, 2018


תוצאות נוספות
באיירן מינכן – חימקי מוסקבה 65:72


מילאנו – גראן קנריה 94:84

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי