ווילבקין: "לא הייתי בעניינים", ספרופולוס: "לעולם לא מוותרים"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | צילום: מכבי תל אביב, האתר הרשמי

במכבי ת"א היו מרוצים מה-71:73 על דרושפאקה, אל הגארד הודה: "הגארדים שלהם עשו עליי עבודה טובה". המאמן החמיא לשחקניו בסיום: "נלחמתם חזק עד לסיום, זאת המשמעות של מכבי". היווני התלונן על השיפוט

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה אמש (חמישי) ניצחון יורוליג שני ברציפות לראשונה העונה ומאז ינואר האחרון, זאת לאחר שחזרה מפיגור של 16 נקודות בטורקיה וגברה על דרושפאקה 71:73. עם סיום המשחק, המאמן היווני של הצהובים יאניס ספרופולוס אמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "כל הכבוד על הניצחון. נלחמתם חזק עד לסיום, זאת המשמעות של מכבי. נלחמים חזק עד לרגע האחרון, במשך 40 דקות. אנחנו לעולם לא מוותרים ואנחנו משחקים יחד עד הסוף. עד הרגע האחרון. זה הדבר הכי חשוב. ברכות, בראבו".

במסיבת העיתונאים המשיך ספרופולוס באותו הקו: "אני רוצה לברך את השחקנים לא רק על הניצחון, אלא גם כי לא ויתרו בשום שלב עד הסוף. לא פתחנו טוב את המשחק וברבע השני איבדנו ריכוז. הדבר הכי חשוב הוא שבמחצית השנייה שיחקנו טוב בהגנה, ספגנו רק 9 נקודות וזה לא רק זה אלא גם בהתקפה. ההגנה הטובה יותר איפשרה לנו ליצור יותר הזדמנויות בהתקפה, קלענו כמה קליעות גדולות וככה ניצחנו את המשחק. אנחנו רוצים לחזק את החוסן המנטלי שלנו כקבוצה".

"מה שחשוב הוא שכל מי ששיחק תרם לניצחון הזה. זה שייך לשחקנים. זה לא רק הנקודות אלא גם ההגנה ברבע האחרון", אמר המאמן היווני. לפני המשחק אמרתי שדרושפאה קבוצה טובה מאוד וזה עוד משחק שהיא הפסידה רק בסיום ואני מאחל לה בהצלחה. הדבר היחיד שמדאיג אותי הוא השיפוט הערב כי אני לא יכולתי להבין כמה החלטות שנתנו או לא נתנו לנו".


ספרופולוס מרוצה מהשחקנים, פחות מהשופטים (אודי ציטיאט)

"ניצחון קבוצתי גדול, כולם נתנו משהו. מאמץ מדהים", אמר ג'וני אובראיינט שנבחר למצטיין עם ג'וני אובראיינט 12 נקודות ו-14 ריבראונדים. "ההרגשה טובה. זה היה משחק חוץ קשה, גם הם וגם אנחנו נאבקים בציפורניים כדי להשיג ניצחון. פשוט הראינו את הקשיחות שלנו, שיחקנו ביחד והצלחנו. כולנו במצב טוב, המאמן דוחף אותנו וכולנו מוכנים להמשיך קדימה".

סקוטי ווילבקין, שחזר לאולם בו שיחק עד הקיץ האחרון, הפעם כשחקן יריב וקלע 11 נקודות, אמר בסיום: "זה היה קאמבק גדול שלנו. ממש התקשינו בחצי הראשון, שום דבר לא הלך לנו. גם לי לא. הצלחנו לקלוע כמה זריקות, להשיג עצירות, לגרום להם לאיבודים, לצאת למתפרצות וכל זה דחף אותנו לניצחון. היינו זקוקים לניצחון כזה. הגארדים של דרושפאקה עשו עליי עבודה טובה, מגיע להם הקרדיט. אני חושב שהייתי מחוץ לעניינים. לא הצלחתי להיכנס לקצב. כששרקו לי את עבירת התוקף ההיא זה העיר אותי קצת. אנחנו מרגישים טוב, זה ניצחון שני ברציפות. אחרי הפתיחה שהייתה לנו, אני מרגיש שאנחנו בכיוון הנכון".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי