ספרופולוס: "היססנו, אבל אני מאמין בסקוטי ווילבקין"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב ניתח את המהלך האחרון בהפסד הכואב נגד באסקוניה ביורוליג: "היינו יכולים להגיע למצב טוב יותר, אבל זה הכדורסל". המשך העונה: "הפסדנו במאבק, לא במלחמה". המשחק מול ירושלים בשבת: "כמו דרבי"

(גודל טקסט)

סיכויי העלייה של מכבי תל אביב ספגו אמש (חמישי) מכה קשה כשהצהובים נוצחו 81:79 בהיכל נגד באסקוניה וירדו למאזן 9:3 ביורוליג. אלופת ישראל הוליכה בהפרש דו ספרתי והייתה בדרך הבטוחה לניצחון שלישי ברציפות, אך איבדה את הראש ברבע האחרון וסבלה מהחלטה אומללה של סקוטי ווילבקין בהתקפה האחרונה של המשחק.

יאניס ספרופולוס סיכם: "למרות שהפסדנו במאבק, אנחנו עדיין  בעיצומה של המלחמה. פתחנו פער ברבע השני והשלישי בזכות ההגנה, אבל איבדנו ריכוז ברבע המכריע והם צלפו 27 נקודות. החמצנו ממצבים נוחים, טעינו בהגנה ונענשנו. זה הפסד לא קל, אבל אנחנו חייבים להמשיך להילחם".

המאמן היווני הוסיף: "אנחנו צריכים לעבוד על הרגלי המשחק שלנו. היססנו בסיום, אבל זה הכדורסל. היינו יכולים להגיע למצב טוב יותר בהתקפה האחרונה, אך אני מאמין בסקווטי ווילבקין ואני יודע שנשתפר בעתיד. יש במכבי תל אביב שחקן טובים שצריכים ללמוד את סגנון המשחק האירופי".

לסיום התייחס למשחק נגד הפועל ירושלים ביום שבת: "זה יהיה כמו דרבי ואנחנו נצטרך להתחיל להתכונן כבר היום בבוקר. ירושלים קבוצה טובה שהפסידה השבוע באירופה, הקבוצה שלי תגיע מוכנה למלחמה".


פספסו הזדמנות גדולה. שחקני מכבי תל אביב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי