צפו: פנרבחצ'ה ב-0:2 על דרושפאקה אחרי 81:95

פנרבחצ'ה אולקר
פנרבחצ'ה אולקר | מסך

המאמן הישראלי וקבוצתו נכנעו פעם נוספת לשחקניו של ז'ליקו אובראדוביץ' בסדרת חצי גמר הפלייאוף בטורקיה. הפסד ביום שישי יוביל לסיום העונה

(גודל טקסט)

 דייויד בלאט ודרושפאקה רחוקים משחק אחד מסיום העונה בטורקיה, אחרי שנכנעו גם הערב (רביעי) 95:81 לאלופת אירופה הטרייה פנרבחצ'ה, ונקלעו לפיגור 2:0 בסדרת חצי גמר הפלייאוף בטורקיה.

במשחק הראשון שנערך שלשום גם הוא באולמה של פנר, ניצחו חניכיו של ז'ליקו אובראדוביץ' 72:94 משכנע, ואמנם הערב המשחק היה צמוד יותר, אבל גם הערב הוא הוכרע בסופו של דבר על ידי האיכות של הצהובים-כחולים.

בדומה למשחק הראשון, פנרבחצ'ה העבירה הילוך ברבע השני וניצחה אותו בתוצאה 18:34 כדי לרדת להפסקה ביתרון דו ספרתי של 14 נקודות, אלא שהאורחת הצליחה לחזור ברבעים השלישי והרביעי וכפתה משחק צמוד. בשתי הדקות האחרונות המקומיים ברחו פעם נוספת והבטיחו את הניצחון. בוגדן בוגדנוביץ' הצטיין עם 18 נקודות ובובי דיקסון הוסיף 15. בראד וונאמייקר (21 נק') ו-וויל קלייבורן (14 נק') הובילו את דרושפאקה.

ביום שישי, בעוד יומיים בשעה 20:00 שעון ישראל, ייערך המשחק הראשון בביתה של דרושפאקה והשלישי בסדרה בין השתיים. לא מן הנמנע שיהיה זה משחקה האחרון של דרושפאקה העונה, וייתכן שגם האחרון של דייויד בלאט כמאמן הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי