חולון תפגוש את מונאקו וססארי בליגת האלופות. הכירו את היריבות

דן שמיר
דן שמיר | ערן לוף

הישראלית היחידה במפעל של פיב"א הוגרלה לבית א' גם עם מורסיה, אניסי, אולדנבורג ועוד שתי קבוצות שיגיע מהמוקדמות, המשחקים יחלו ב-10 באוקטובר. הכירו את היריבות

(גודל טקסט)

 הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א נערכה היום בעיר מיס בשוויץ, כשהנציגה היחידה של ישראל במפעל, הפועל חולון, הוגרלה לבית א' עם מונאקו (צרפת), מורסיה (ספרד), אניסיי קרסנויארק (רוסיה), ססארי (איטליה) ואולדנבורג (גרמניה), בנוסף לשתי קבוצות שיעלו מהמוקדמות. המשחקים יחלו ב-10 באוקטובר.

קבוצתו של דן שמיר הייתה אחת מ-24 הקבוצות להן היה מקום מובטח בטורניר, בנוסף לשמונה קבוצות נוספות שיגיעו מהמוקדמות. ארבע הקבוצות הראשונות בכל בית ימשיכו יעלו לשמינית הגמר שתיערך במתכונת של שני משחקים (בית וחוץ), כשהקבוצות שידורגו במקומות חמש ושש ישחקו ביורופקאפ.

מאמן הקבוצה, דן שמיר, התייחס להגרלה: "כצפוי, מפעל מאתגר אבל גם מעניין ויש למה לחכות. קורא לאוהדים להיות חלק מהעונה הזאת, צריכים אתכם". גיא פניני שהצטרף בשבוע שעבר למועדון הוסיף: "הגרלה קשה אך אטרקטיבית. מצפה לקהל שלנו ולנו עונה מעניינת ואני בטוח שנעשה את הכי טוב כדי לייצג את המועדון בצורה מכובדת". שלומי הרוש חתם: "מתרגשים לחזור למפעל אירופי. ליגת האלופות היא ליגה עם הרבה קבוצות חזקות מליגות טובות ואנחנו מצפים כבר להתחיל את העונה האירופית".


ההגרלה המלאה (פיב"א)


הכירו את היריבות
מונאקו
הקבוצה הצרפתית מתחילה להיות כוח עולה בארצה לאחר שבשנה שעברה סיימה את העונה הסדירה בצרפת במקום הראשון, אך הודחה לבסוף ברבע הגמר. הקבוצה השתתפה גם בליגת האלופות אשתקד והגיעה למקום השלישי והמכובד במפעל' והיא נחשבת לקבוצה החזקה בבית.

מורסיה
הקבוצה ממנה הגיע פוטיס קציקאריס להפועל ירושלים היא קבוצת אמצע טבלה בליגה הספרדית החזקה. את העונה שעברה סיימה במקום התשיעי, מרחק שני ניצחונות מהפלייאוף כשמי שכיכב במדיה היה פאקונדו קאמפצו שצפוי לחזור מהשאלה לריאל מדריד. בנוסף, הקבוצה השתתפה אשתקד גם ביורוקאפ, שם הגיעה לשלב הטופ 16.

פוטיס קציקאריס, מאמן הפועל ירושלים. איך מורסיה תסתדר בלעדיו?
פוטיס קציקאריס, מאמן הפועל ירושלים. איך מורסיה תסתדר בלעדיו?

אניסיי קרסנויארסק
המועדון הצנוע מרוסיה סיים בעונה שעברה במקום השישי בליגת ה-VTB החזקה, אך הודח בשלב רבע הגמר ע"י חימקי מוסקבה. הקבוצה השתתפה בעונה שעברה ביורופקאפ, הגיעה עד רבע גמר המפעל, ואף היתה קרובה להעפיל לפיינל פור.

דינמו ססארי
האיטלקים השתתפו בשנים האחרונות ביורוקאפ וביורוליג לאחר שזכתו באליפות איטליה, אך בשנה האחרונה עברו למפעלים של פיב"א לאור המאבק בין המוסדות. את העונה שעברה הם סיימו עם הגעה לרבע הגמר, שם הודחו ע"י מונאקו, אותה יפגשו כעת בשלב הבתים.

אולדנבורג
גם הקבוצה הגרמנית השתתפה בעונה שעברה בליגת האלופות אך נעצרה בשלב 16 האחרונות. בליגה הגרמנית לעומת זאת נרשמה הצלחה גדולה. הם סיימו במקום החמישי בתום העונה הסדירה, והפתיעו רבים כשהמשיכו עד סדרת הגמר מול באמברג, שם זה כבר נגמר בסוויפ לרעתם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי