64:70 לנבחרת הנוער של ישראל על נבחרת פורטוגל

נבחרת הנוער
נבחרת הנוער | איגוד הכדורסל

שחקניו של שרון אברהמי עם מאזן מושלם אחרי שני משחקים באליפות אירופה

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער של ישראל עלתה למאזן 0:2 בבית ג' באליפות אירופה לנוער דרג ב' הנערכת בטאלין, אסטוניה, אחרי ניצחון על פורטוגל 64:70 ועשתה צעד חשוב בדרך לאפשרות העפלה לרבע הגמר. ניצחון על נבחרת פולין מחר (גם היא במאזן 0:2), וישראל תהיה עם רגל וחצי בשלב הבא. 

הנבחרת הפורטוגלית נטלה את היתרון בפתיחה ועלתה לדו ספרתי בשלב מוקדם. במצב של 15:25 באמצע הרבע השני ישראל יצאה לריצת 2:12 שהסתיימה בשלשה של אופק מלכה ושוויון 27:27.פורת היה מצוין בהגנה, עבו חילק אסיסטים ושלשה נוספת של מלכה העלתה את ישראל ליתרון ראשון במשחק 29:34 בסיום המחצית הראשונה אחרי ריצת 4:19.

שלשה של לוינסון קבעה 31:39 לזכות ישראל עם פתיחת המחצית השנייה אבל לאנסה עם שלשה בצד השני שמר על משחק צמוד. דקות טובות של קרביץ ופורת הריצו את ישראל ל-46:51 בסיום הרבע השלישי. 


מאמן הנבחרת שרון אברהמי (איגוד הכדורסל)

שלשה של אמרנטה פתחה מחדש את המשחק ושלוש דקות לסיום ישראל הוליכה רק 62:64 אבל נועם אביבי קלע את השלשה השלישית שלו ברבע הזה כדי לשמור על היתרון של ישראל. פעולה הגנתית גדולה של עמית עבו שסחט עבירת תוקף ומיד לאחר מכן שלשה שלו הבטיחה לישראל את הניצחון במשחק צמוד ולא פשוט, 64:70.

קלעו לישראל: אביבי 15, עבו 12 (6 אס'), אדם 9, קרביץ 9 (8 ריב'), פורת 8, מלכה 8, לוינסון 3, אמיר 3, חנוכי 3 (7 ריב'). הרבו לקלוע לפורטוגל: קלדיירה 14, בארוש 12.

מאמן הנבחרת, שרון אברהמי אמר בסיום: "אנחנו שמחים על הניצחון. זה משחק שני צמוד שאנחנו יוצאים ממנו עם ניצחון. הרבה שחקנים התעלו במאני-טיים. אנחנו נמצאים בבית בו כל הנבחרות טובות וקשות. זה משחק שני שהשחקנים מראים הרבה אופי. מחר אנחנו כבר מול פולין, שמגיעה אחרי שני ניצחונות קלים, ואני בטוח שנתאושש וניתן את הכל למשחק מול הקבוצה אולי הכי קשה בבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי