קציקאריס: היה לנו מה להראות כקבוצה, אנחנו עדיין בתחרות

פוטיס קציקאריס
פוטיס קציקאריס | דני מרון

יורוקאפ: המאמן היווני של הפועל ירושלים שחרר לחץ אחרי ה-61:63 הדרמטי על רג'יו אמיליה בחוץ: "זה נכון שהמשחק היה מכוער". ג'רום דייסון, שקלע שלשה מכרעת: "עשיתי את המוטל עליי"

(גודל טקסט)
אחרי שבוע קשה למדי, שכלל תבוסה ביתית לבאיירן מינכן והפסד בארנה למכבי אשדוד, הפועל ירושלים יכולה הלילה (רביעי) קצת לחייך. אלופת ישראל השיגה ניצחון 61:63 דרמטי על רג'יו אמיליה בחוץ, והשיגה את ניצחון הבכורה של ביורוקאפ אחרי שלושה הפסדים.


המאמן פוטיס קציקאריס, שספג לא מעט ביקורות, דיבר אחרי המשחק: "כולנו ידענו שנקלענו לסיטואציה קשה, אבל אנחנו עדיין בתחרות הזאת והיה לנו מה להראות כקבוצה. כולנו במועדון מדברים על כך שהגנה מנצחת משחקים וזה נכון שהמשחק היום היה מכוער, אבל זה היה משחק לנצח אותו בדרך בה רצינו. המאמץ הגדול של כולם על הפרקט השתלם. יש לנו את הכישרון".




חזרתו של טרנס קינזי: "הוא לא שיחק כדורסל כמעט חמישה חודשים ולמעשה התאמן איתנו רק פעמיים או שלוש. הניסיון שלו וכמובן האיכות שלו עזרה לנו. כולנו מכירים אותו והוא נתן הכל בשביל הקבוצה".


הקהל: "יש לנו אוהדים נפלאים, מהטובים ביותר באירןפה. ראיתם את זה שהיינו לא טובים והם עדיין תמכו בנו. אני כמעט חודשיים כאן, אבל גם במשחקים גרועים שהפסדנו בבית הם היו שם בשבילנו. הם חלק גדול מאיתנו ונותנים לנו את הכוח להמשיך".


Tough one but a sweet one! 22 points to @slicenanddice in Hapoel's 1st @Eurocup win of the season! #YallaHapoelpic.twitter.com/yk03752TLS

— Hapoel Jerusalem B.C (@JerusalemBasket) November 1, 2017


ג'רום דייסון, שקלע שלשה מכרעת בסיום והצטיין 22 נקודות, סיפר אחרי המשחק: "זו זריקה שהייתי צריך לקחת. ידעתי שיהיה לא קל, רק רציתי למצוא מישהו או להגיע לסל ועשיתי את המוטל עליי. במשחקים האחרונים לא פתחנו בצורה הנכונה, בזבזנו אנרגיות על לנסות לחזור והיום שיחקנו טוב ברוב שלבי המשחק, היינו מאוחדים ואני לא יודע כמה אסיסטים היו לנו, אבל שיחקנו בצורה נכונה".


הגארד הוסיף על כך ששני המשחקים הבאים יהיו בארנה: "זו תחושה טובה. הראינו למה אנחנו מסוגלים ומה שחשוב כעת זה לשמור על כך לאורך משחק שלם. אנחנו יודעים עכשיו כיצד זה מרגיש לנצח וצריכים לנצל את האנרגיות האלה להמשך".



ג'רום דייסון. "היינו מאוחדים" (האתר הרשמי של רג'יו אמיליה)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי