לפני מכבי ת"א: צפו בניצחון אנדולו אפס, בלאט ניצח את אוברדוביץ'

דוגוש בלבאי
דוגוש בלבאי | האתר הרשמי

הקבוצה של ולימיר פראסוביץ' ממשיכה במגמת השיפור עם 93:97 על ישילגרסון יומיים לפני ההגעה למנורה מבטחים. 78:84 דרמטי לדרושפאקה על פנרבחצ'ה

(גודל טקסט)
רגע לפני שהיא מגיעה להיכל מנורה מבטחים, אנדולו אפס השיגה היום (ראשון) ניצחון דרמטי 93:97 על ישילגרסון במשחק במסגרת המחזור השישי בליגה הטורקית.


המשחק הלך צמוד לכל אורכו, עד ש-33 שניות לסיום אקס גליל/גלבוע וברק נתניה קני בוינטון קלע שלשה גדולה והימם את המקומיים. אריק מקולום המצוין הגיב עם סל ועבירה וסידר לקבוצתו ניצחון חמישי בשישה מחזורים.




מקולום הצטיין עם 27 נקודות, ולדימיר שטימאץ הוסיף 16 וריקי לדו הוסיף 15. ראשאד ג'יימס הצטיין אצל המפסידה עם 19 נק', בוינטון סיים עם 17.


בלאט ושחקניו חוגגים ניצחון יוקרתי (טוויטר)
בלאט ושחקניו חוגגים ניצחון יוקרתי (טוויטר)


במשחק המרכזי של המחזור דרושפאקה של דייויד בלאט השיגה ניצחון יוקרתי על פנרבחצ'ה וז'ליקו אוברדוביץ', 78:84 בסיומו של משחק איכותי ודרמטי.


סקוטי ווילבקין ובראדלי וונמאייקר ניהלו קרב של קליעות גדולות בדקות האחרונות, ובסופו של דבר הגארד של דאקה יצא כשידו על העליונה עם שלשה אדירה 20 שניות לסיום שהבטיחה את הניצחון.



בזכות כך הצליחה הקבוצה של המאמן הישראלי להיחלץ מהמאזן השלילי בליגה בדרך ל-3:3, בעוד שאלופת אירופה ספגה את הפסדה השני העונה בליגה. ווילבקין סיים עם 30 נק' למנצחת, וונמאייקר בלט עם 22 אצל המפסידה.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי