מודי מאור מוכן ללייטקבליס: "נשחק יותר דקות טובות מרעות"

מודי מאור
מודי מאור | אודי ציטיאט

מאמן הפועל ירושלים יודע שהפסד מחר (רביעי ב-20:15, שידור ישיר בספורט1) לליטאים יעמיק עוד יותר את המשבר בו נמצאת קבוצתו: "ברור שיש עדיין דברים לעבוד עליהם"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים קיימה הערב אימון מסכם לקראת המשחק הגורלי מחר (רביעי ב-20:15, שידור ישיר בספורט1) נגד לייטקבליס פוניבז'.

בקבוצה קיימת דריכות רבה לקראת ההתמודדות כשהשינוי המרכזי שנעשה בעקבות הפתיחה הקשה הוא פיטוריו של פוטיס קציקאריס וקידומו של מודי מאור לעמדת המאמן הראשי. ירושלים החתימה גם את הפורוורד רונלד רוברטס, שנחת היום בארץ אבל לא יקח חלק במשחק.

"זה משחק חשוב, אנחנו עם הגב לקיר", אמר מאמן הקבוצה מודי מאור, "כל השחקנים מבינים את חשיבות המשחק ואנחנו באים במטרה לעשות את זה. הארנה היא תוספת כוח אמיתית. אנחנו צריכים אותה מלאה מחר ואת השחקן השישי שלנו איתנו. אנחנו חד משמעית חדורי אמונה ויודעים מה צריך לעשות כדי לנצח את המשחק. נשחק נגד קבוצה טובה מאוד. הליטאים מנוסים, חכמים וקשוחים עם איכות ביצוע בהתקפה ברמה מאוד גבוהה, אבל יש לנו תכנית משחק לגבי הדרך שלנו לעכב ולעצור אותם".

מאור
מאור. בכורה אירופית כמאמן ראשי (אודי ציטיאט)

על הנושאים לשיפור: "כל החצי השני היה פחות טוב מבחינתנו במשחק נגד נס ציונה. זה ברור שיש לנו עדיין דברים לעבוד עליהם ודברים שאנחנו צריכים לשפר. האם ניתן ארבעים דקות מושלמות? לא, אבל ביחד עם הקהל שלנו, וכל הקבוצה אחד עם השני, אנחנו נשחק יותר דקות טובות מאשר פחות טובות".

על ההגנה: "רמת האינטנסיביות ההגנתית שלנו צריכה להישאר גבוהה מאוד, בדומה לחצי הראשון נגד נס ציונה. אנחנו מחפשים שטף התקפי וקצב משחק. אנחנו רוצים להכתיב קצב שלנו שזה קצב של מגרש פתוח. אני מאוד מאמין בסגל הקיים שלנו והאחריות שלי היא להוציא את המקסימום ממנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי