ב-21:30: חולון נגד ססארי. שמיר: "מתאוששים מהפתיחה האיטית"

חולון חוגגת
חולון חוגגת | עדי אבישי

הנציגה הישראלית בליגת האלופות תתמודד באיטליה מול הקבוצה בעלת המאזן הזהה לשלה. המאמן: "אנחנו יודעים שזה הולך להיות משחק מאתגר"

(גודל טקסט)

הפועל חולון תנסה לשמור על סיכוי ריאלי לעלות שלב בליגת האלופות של פיב"א כשתתארח הערב (21:30) באיטליה למשחק נגד דינמו ססארי.

אחרי שפתחה את העונה בצורה מגמגמת, חולון מתחילה להתייצב ועומדת כבר על ארבעה ניצחונות רצופים בליגה. השיא הגיע בשבוע האחרון כשהסגולים הביסו 74:104 את מכבי ראשון לציון ועוד קודם לכן רשמו ניצחון בכורה במפעל האירופי עם 75:81 על אניסיי.

חולוניה מגיעה למשחק ללא טו הולוואי הפצוע, אך במומנטום חיובי ועם יכולת משודרגת מאז הגעתו של גלן רייס ג'וניור. בשתי ההופעות שלו עד כה בליגת האלופות העמיד רייס ג'וניור ממוצע מרשים של 25 נקודות, 7.5 ריבאונדים, שלושה אסיסטים ו-2.5 חטיפות. גם בליגה הוא הפך לשחקן משמעותי בקבוצה ובמחזור האחרון חילק שמונה אסיסטים בניצחון על ראשל"צ.

דן שמיר
דן שמיר. מתאוששים (עדי אבישי)

ססארי נחשבת ליריבה נוחה יחסית והיא מחזיקה בדומה לחולון, בניצחון בודד לעומת ארבעה הפסדים. הקבוצה מסרדיניה השתתפה בעבר ביורוליג, אך מאז חלה נסיגה ביכולתה וכעת היא במפעל המשני, שגם בו היא לא מצליחה להפוך לקבוצה מאיימת. "אנחנו רוצים להמשיך את ההתאוששות שלנו מפתיחת העונה האיטית", אמר מאמן הקבוצה דן שמיר, "אנחנו יודעים שזה הולך להיות משחק מאתגר ויודעים שנצטרך לרשום הופעה קבוצתית חזקה בשביל לתת לעצמנו סיכוי לניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי