הסתבכה בליגת האלופות: חולון נכנעה 81:75 למורסיה

גלן רייס ג'וניור
גלן רייס ג'וניור | אתר רשמי

הסגולים של דן שמיר היו זקוקים לניצחון בשתי נקודות ומעלה, אך רשמו הפסד ב"בית מכבי" במשחק בו גלן רייס (18 נקודות) נקלע לבעיית עבירות וסיים את המשחק דווקא במאני טיים. 13 נק' לוולדן ולתומאס

(גודל טקסט)

הפועל חולון הצליחה להכניע את מכבי תל אביב במחזור הליגה האחרון, ואחרי הניצחון היוקרתי היא אירחה את מורסיה הספרדית למשחק גורלי מבחינתה במחזור השמיני של ליגת האלופות בכדורסל. היא הייתה זקוקה לניצחון של שתי נקודות ומעלה, אך בתום מותחן נכנעה 81:75 וסיימה את דרכה.

המשחק הערב לא נערך באולמה הביתי של חולון אלא בבית מכבי בראשון לציון בשל העובדה שמופעי חנוכה החלו ואילצו את דן שמיר ושחקניו לנדוד, ואחרי שהפסידו 78:76 בספרד בסיבוב הקודם, גם באולם הנייטרלי רשמו הפסד דחוק למדי. היה זה הפסד שישי של חולון במפעל, הפסד שעלול למנוע ממנה להעפיל לשלב הבא כאמור.

גלן רייס (6 איבודים) סיים עם 18 נקודות ו-8 כדורים חוזרים ב-26 דקות, אך יצא בחמש עבירות באמצע הרבע הרביעי ומנע מחבריו אפשרות לנצח את הקבוצה הספרדית שהפסידה בתחילת השבוע בליגה בארצה לריאל מדריד לאחר ההארכה. טיישון תומאס וקורי וולדן הוסיפו 13 נקודות כל אחד.


קלעו להפועל חולון:
גלן רייס ג'וניור 18 נקודות, קורי וולדן וטיישון תומאס 13 נקודות כל אחד, ג'ו אלכסנדר 8, גיא פניני וטי ג'יי קליין 7 כ"א, חנן קולמן 5, תמיר בלאט 4.

מהלך משחק
חולון החלה היטב את המשחק ועלתה ליתרון מהיר של 0:6, אך הספרדים השיבו בריצה משלהם ובמקביל נפצע טיישון תומאס באפו ונאלץ לרדת לטיפול למספר דקות. בהיעדרו גלן רייס וגיא פניני לקחו את המושכות ובסיום הרבע 15:21 לסגולים. ברבע השני הייתה זו מורסיה שהעבירה הילוך והצליחה לעצור את חולון חמש דקות ללא סל שדה. למרות זאת השכילה חולון לשמור על יתרון מינימלי ובסיום הרבע שוויון מוחלט בין הצדדים, 37:37.


דן שמיר. כוכב אחד נפצע, השני נקלע לבעיית עבירות (עדי אבישי)

תומאס, שנפצע כאמור לעיל בפתיחת המשחק, כבר שיפר את מאזנו למספר דו ספרתי של נקודות במהלך הרבע השלישי, אולם היה זה רייס שנקלע לבעיה כשביצע עבירה רביעית ונאלץ לרדת לספסל. הספרדים ניצלו זאת וירדו לרבע המכריע ביתרון 57:60. רייס שב לרבע האחרון והחל לצלוף כדי להפוך את התוצאה ולהשיב למארחים את היתרון, עד שספג את החמישית שלו כשנותרו על השעון חמש דקות. המשחק היה צמוד עד מאוד, חולון אף הצליחה לשמור על היתרון עד לשתי הדקות האחרונות, אלא שדווקא אז מורסיה שוב לחצה על הדוושה, הפכה בשנית ורשמה 75:81.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי