בלאט: ניצחון שבא מהלב של דוגאס והדביק את חבריו

דייויד בלאט
דייויד בלאט | אתר רשמי

המאמן הישראלי הנרגש בתום ה-74:76 של דרושפאקה על באיירן אחרי שקבוצתו כבר פיגרה ב-23 נקודות: "ידענו להתעלם מהיתרונות שלהם ולהתרכז בתבונה במה שבאמת חשוב כדי לנצח"

(גודל טקסט)

"זה היה ניצחון מאוד מיוחד", כך סיכם דייויד בלאט, מאמן דרושפאקה את ה-74:76 על באיירן מינכן משלשת ניצחון של סטנטון קיד, 0.6 שניות לסוף, "הניצחון הזה בא מהלב של דוגאס (אוזמירגלו) ושל כל חבריו לקבוצה. הבחור הצעיר הזה עלה במחצית השנייה, שיפר אותנו הגנתית, הכניס אגרסיביות והדביק את חבריו בטמפו שלו. מגיע לו את כל הקרדיט".

המאמן הישראלי שעלה עם קבוצתו ל-0:1 בסדרת חצי הגמר וזקוק לעוד ניצחון כדי לעלות לגמר היורוקאפ הוסיף: "יכולתם לראות כמה באיירן חזקה, פיסית, קשוחה, איכותית. יש לה שחקן NBA, שחקן יורוליג, הרבה שחקנים שמשחקים בנבחרות שונות. אבל אנחנו ידענו להתעלם מהיתרונות – בתבונה לדעתי – ולהתרכז במה שחשוב באמת. לתת את הכל על הפרקט, לגבור עליהם אגרסיבית ומנטלית. במחצית הראשונה זה לא עבד, אבל בשנייה עם הכניסה של דוגאס, הכל הלך לכיוון שלנו".


בלאט עם השפן שלו דוגאס. "מגיע לבחור הזה את כל הקרדיט" (אתר רשמי דרושפאקה)

סקוטי ווילבקן, שהוביל את הטורקים עם 24 נקודות: "זאת היתה חתיכת זריקה של סטאן (קיד). חתיכת זריקה. אבל אנחנו חייבים לחשוב הלאה. אסור לנו לשחק כמו במחצית הראשונה הערב. חייבים לבוא מפוקסים למשחק אצלם בבית ולתת הגנה והתקפה כמו שאנחנו יודעים כי אחרת לא נוכל לנצח את באיירן". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי