דייויד בלאט מאושר: זה היה כמו הרפתקה הוליוודית

דייויד בלאט
דייויד בלאט | האתר הרשמי

המאמן הישראלי של דרושפאקה חגג את הקאמבק המדהים ב-78:81 בקובאן והעלייה ל-0:1 בסדרת גמר היורוקאפ: "צריך לתת קרדיט לשחקנים, בסוף לא זוכרים את המאמנים". המשחק הבא: בשישי (20:15, ספורט4). צפו בתקציר

(גודל טקסט)

נס ז'לגיריס, נס מילאנו, נס מינכן ועכשיו גם נס קובאן. דייויד בלאט ודרושפאקה שלו חזרו אתמול (שלישי) מהקבר כשניצחו 78:81 את לוקומוטיב קובאן אחרי הארכה (הפסד ראשון העונה של הרוסים אחרי 20 ניצחונות במפעל) ועלו ל-0:1 בסדרת גמר היורוקאפ.

ביום שישי (20:15, ספורט4) תארח דאצ'קה את הקבוצה הרוסית באיסטנבול ואם תנצח תזכה לראשונה בהיסטוריה בתואר אירופי. "זה היה סוג המשחק שציפינו שיהיה בסדרת גמר", אמר בלאט המאושר בסיום. "שתי הקבוצות נלחמות ולפעמים הכדורסל עצבני ובלתי צפוי. יש לנו כבוד גדול כלפי לוקומוטיב. העונה הפנטסטית שלהם עד לנקודה הזו מדברת בעד עצמה. עשינו את כל מה שיכולנו כדי לשמור על עצמנו במשחק שלנו ולתת לעצמנו הזדמנות לנצח".

"כמובן שיש אלמנטים במשחק שלא עשינו ברמה שאנחנו צריכים", המשיך המאמן הישראלי. "במיוחד אם מסתכלים על הריבאונדים בהתקפה שלוקומוטיב לקחה ולהגיע לזריקות נוחות מקרוב. אפילו לא קלענו שלשות בצורה טובה, אבל נשארנו במשחק באמצעות ההגנה שלנו ומצאנו את הדרך לנצח. משחק 1 כבר נגמר ומעכשיו אנחנו צריכים לחשוב רק על המשחק השני".

"צריך לתת קרדיט על השחקנים עבור מה שהם עושים. כי המאמנים יכולים לעשות הרבה דברים ולהגיד הרבה דברים, אבל השחקנים הם אלו שעושים את זה בסוף ואף אחד לא זוכר את המאמן". כשנשאל על הניסיון שלו באירועים כאלה ענה: "זה כמו הרפתקה הוליוודית".

שחקני דרושפאקה חוגגים (יורוקאפ, האתר הרשמי)
שחקני דרושפאקה חוגגים (יורוקאפ, האתר הרשמי)

הסנטר ג'ג'ואן ג'ונסון שקלע 7 נקודות, לקח 7 ריבאונדים וחסם 4 פעמים הוסיף: "זה מה שהקבוצה שלנו עושה כל השנה. אנחנו תמיד מנסים למצוא דרך לנצח וזה לא היה שונה מכל משחק אחר ששיחקנו, ברור שזה בשלב חשוב יותר, אבל אנחנו מנסים לשמור על אותה גישה. החבר'ה שלנו המשיכו להילחם בלי תירוצים. עכשיו הלחץ עובר אליהם. המשחק המכריע יהיה אצלנו בבית".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי