דייויד בלאט: זכינו, כי היינו בכושר הכי טוב ברגע הנכון

דייויד בלאט ו-וויל קאמינגס
דייויד בלאט ו-וויל קאמינגס | אתר רשמי

מאמן דרושפאקה נשאר צנוע לאחר שהוסיף גם את תואר אלוף היורוקאפ לארון העמוס: "אני בר מזל וגאה בשחקנים הרעבים שלי. היתה חסרה להם מסורת". צפו בראיון

(גודל טקסט)
דייויד בלאט קטף למאזנו עוד תואר כשהדהים את היבשת בכך שהוליך את דרושאפקה הדי בינונית, בעיקר מבחינת תקציב, לזכייה ביורוקאפ אחרי 59:67 על לוקומוטיב קובאן ו-0:2 בסדרה הגמר. בסיום נשאר הקוסם הישראלי של הקבוצה הטורקית צנוע כהרגלו: "מחמיא לי להיות עם דושאן איבקוביץ'  באותה רשימה (שניהם זכו ביורוליג וביורקאפ), אבל זה לא זכייה שלי אלא של הקבוצה. אני בר מזל"


בלאט על הסיבות לתואר:
"בדרך כלל הקבוצה שלוקחת תארים היא הקבוצה שמגיעה לתקופה המכריעה של העונה בכושר הכי טוב וזה מה שקרה לנו. זאת לא רק התוצאה אלא הדרך בה זכינו. לי כבר יש הרבה תארים לשחקנים ולמועדון לא היה אף תואר אירופי והיום יש להם ואני גאה בך.

על השחקנים שלו: "המיוחד בקבוצה שלי הוא שהיא מורכבת משחקנים רעבים שמעולם לא זכו בתארים. גם המועדון הזה זכה רק באליפות טורקיה וזה היה מזמן. מעולם לא יצרו כאן מסורת, ועכשיו יש להם אותה. לשחקנים ולאוהדים".


@EuroCup Şampiyonu DAÇKA! #BizDaçkayız
Darüşşafaka 67 – @lokobasket 59 pic.twitter.com/D7bfvlFYsT

— Darüşşafaka Basket (@dackabasket) April 13, 2018


כוכב הערב ,סקוטי ווילבקן (28 נקודות): "גילינו הרבה מאוד אופי. זה היה הסוד שלנו לכל אורך הדרך ולא רק בסדרת הגמר. היתרון שלנו על קובאן היה שלנו היתה הכנה מצוינת אחרי שקיבלנו את באיירן מינכן כבר בחצי הגמר".


 

The celebration is well underway! pic.twitter.com/Ui44ueQB7K

— EuroCup (@EuroCup) April 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי