טורניר זאדאר: הפסד 80:75 למכבי תל אביב מול מילאנו

אובראיינט וזוסמן
אובראיינט וזוסמן | באדיבות מכבי תל אביב

הצהובים נוצחו בקרואטיה במשחק הכנה לעונה אחרי קרב צמוד שבו עבר היתרון, בעיקר במחצית השנייה, מקבוצה לקבוצה. שחקניו של ספאחיה נכנעו לאלה של פיאניג'אני. 15 נקודות לווילביקין בהופעת הבכורה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המשיכה הערב (חמישי) את מסע ההכנה שלה לעונה הקרובה, בקרואטיה. הצהובים-כחולים התמודדו מול אולימפיה מילאנו ומאמנה סימונה פיאניג'אני ונוצחו 80:75 במשחק הראשון שלהם במסגרת טורניר זאדאר, בו לוקחות חלק כמה מהקבוצות הבכירות באירופה. 

שחקני מכבי תל אביב לא מצאו מענה למייק ג'יימס ממילאנו שלהט עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים. מנגד, סקוטי ווילבקין בבכורה אצל הצהובים, קלע 15 נקודות וחילק ארבעה אסיסטים, ג'וני אובראיינט הוסיף 12 נקודות לזכות הצהובים. מחר (שישי) תשחק מכבי תל אביב מול פנרבחצ'ה. 

מילאנו פתחה את המשחק טוב יותר ועלתה ליתרון 0:7 מהיר. סקוטי ווילבקין עם שש נקודות רצופות ועוד סל של נמרוד לוי קבעו 8:11 לאיטלקים. פונטצ'יו עם שלשה העלה את האיטלקים ליתרון של 8:17, אבל מכבי עם ריצת 0:6 צימקה ל-17:14. שלשה של מייקל רול עם הבאזר קבעה 19:22 למילאנו בסוף הרבע הראשון. מכבי פתחה טוב את הרבע השני כשג'ייק כהן ואלכס טיוס קבעו 29:32 לצהובים, חמש דקות בתוך הרבע. ג'ף ברוקס בשלשה קבע שוויון. קנדריק ריי איבד כדור ופונטצ'יו קלע מהקו וקבע את תוצאת המחצית – 41:42 למילאנו. 


מייקל רול עם הכדור, ספאחיה משקיף (באדיבות מכבי תל אביב)

את הרבע השלישי פתחה מילאנו עם שלשות של נדוביץ' ומייק ג'יימס שהעלה את מאזנו ל-15 נקודות והעניק לקבוצתו יתרון של 49:53. שתי הקבוצות לא קלעו במשך דקות ארוכות עד שקנדריק ריי קבע 51:53 לאיטלקים. נקודות עונשין של טארצ'בסקי קבעו 55:60 למילאנו בסוף הרבע.

הרבע האחרון נפתח ו-ווילבקין קלע שלוש נקודות מהקו, אך מייק ג'יימס הגיב עם סל וגם סחט עבירה. האיטלקים עלו ליתרון של 61:66. ווילבקין קלע שלשה וקבע 66:64 בלבד לאיטלקים. סל ועבירה שסחט ג'וני אובראיינט קבעו 66:67 למכבי. נמניה נדוביץ' העלה את האיטלקים ל-67:70, ומכבי הגיבה עם שתי שלשות של ג'ייק כהן וג'וני אובראיינט שקבעו 70:73 לצהובים. הנדנדה נמשכה ומילאנו עלתה ליתרון 74:76 דקה וחצי לסיום. דיאנדרה קיין קלע אחת מהקו וצימק ל-76:75 לאיטלקים. ג'יימס עם סל העלה לשלוש הפרש, 40 שניות לסיום. נדוביץ' קבע מהקו את תוצאת הסיום – 75:80.

מלבד מכבי ומילאנו, משתתפות בטורניר גם צסק"א מוסקבה, פנרבחצ'ה, באיירן מינכן וליאונינג, אלופת סין. הקבוצות מחולקות לשני בתים ומתמודדות כל אחת מול שתי יריבותיה. ביום האחרון של הטורניר (ראשון) ייערכו משחקי הדירוג על המקומות החמישי, השלישי והראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי