עודד קטש: "ליטקאבליס טובה מאתונה, נצטרך לשחק חכם"

עודד קטש
עודד קטש | עדי אבישי

מאמן הפועל ירושלים התייחס ליריבה הליטאית של קבוצתו מחר במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות: "אסור לתת להם לשחק את המשחק שלהם, הם קבוצה מאוד מאומנת". דשון באטלר: "הקהל שלנו מדהים, צריכים אותו מחר"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים קיימה הערב (שני) את האימון המסכם לקראת משחק הבית הראשון שלה במסגרת ליגת האלופות מחר ב-21:00, נגד ליטקאבליס הליטאית בפיס ארנה. במועדון מספרים על התלהבות ותכונה רבה בקרב הקהל האדום לאור פתיחת העונה המוצלחת בכל המסגרות כולל הניצחון 75:79 על א.א.ק אתונה במשחק הבכורה שלה במפעל, וההערכות הן כי למעלה מ-8,000 אוהדים ידחפו מחר את הקבוצה במשחק.

מאמן הקבוצה, עודד קטש התייחס לכושר של קבוצתו וליריבה: "זה שעשינו משחקים טובים לא אומר כלום, אנחנו צריכים לבוא מוכנים לכל משחק. היה כיף לנצח באתונה, אך אנחנו מחר משחקים מול קבוצה טובה יותר. ליטאים תמיד משחקים חכם וקולעים טוב, אסור לנו לתת להם לשחק את המשחק שלהם. אם נגיע באנרגיות כמו בעשרה ימים האחרונים, יהיה לנו יותר קל. הם קבוצה מאוד מאומנת ואינטיליגנטית, צריכים להביא את האינטנסיביות שלנו ולעשות את זה במשחק בית".

שחקן הקבוצה דשון באטלר התייחס לנקודות המפתח לקראת המשחק: "עלינו לעשות את אותו הדבר שעשינו במשחק הקודם, ההגנה הייתה טובה בשלושת המשחקים האחרונים וכקבוצה נעשה את הדברים הקטנים בצורה הטובה ביותר, נשחק חזק ונשחרר את הכדור בצורה חכמה. במשחק הקודם מול אתונה הייתי יכול לשחק את כל המשחק, אך המאמן רצה שאהיה כשיר במאה אחוז ולא אבצע דברים שאני לא מסוגל לעשות. אני מקווה שמחר אהיה בשיאי. אנחנו צריכים את הקהל והתמיכה שלו, הם מאוד חשובים לנו, הם פשוט מדהימים. עם קהל כזה קל להצליח"


אוהדי הפועל ירושלים. כ-8,000 צפויים להגיע לתמוך מחר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי