עדיין מושלמת: הפועל ירושלים גברה על ליטקאבליס הליטאית

הפועל ירושלים
הפועל ירושלים | דני מרון

אחרי שני הניצחונות בליגת ווינר סל והתוצאה המרשימה באתונה במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, החבורה של קטש לא התקשתה לעיני הקהל ביתי והמשיכה במומנטום המצוין מפתיחת העונה עם 67:81. פלדין ובלאט הצטיינו

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון המרשים על א.א.ק אתונה ביוון במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, הפועל ירושלים עלתה הערב (שלישי) למאזן 0:2 כשגברה 67:81 בארנה על ליטקאבליס הליטאית. 


 

ג'ימס פלדין המצוין הוליך את הקלעים עם 16 נקודות, תמיר בלאט סייע לו עם עוד משחק נהדר של 14 נק' ושישה אסיסטים. בשבוע הבא החבורה של עודד קטש תצא למשחק חוץ בבלגיה שם היא תפגוש את אנטוורפן.


המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה ב-34:46 להפועל ירושלים, אך ברבע השלישי הגיעה הבריחה כשהחבורה המלוכדת של קטש ניצחה 12:22 ולמעשה גמרה את המשחק. עד לסיום הליטאים לא הצליחו לקזז את ההפרש והמארחת חגגה ניצחון לעיני כ-8,000 אדומים צוהלים בארנה.


קלעים
להפועל ירושלים
: ג'יימס פלדין 16, תמיר בלאט 14, דשון באטלר 12, כריס ג'ונסון 10, ליאור אליהו 8, ג'ייקובן בראון, ג'וש אוונס ואמארה סטודמאייר 6 כ"א, בר טימור 3. גם שותפו: אלכסיי צ'וברביץ', יוגב אוחיון, ג'ו לואל אצ'ויל.


לליטקאבליס: סאוליוס קולוייטיס 17, מינדוגאס קוספאס 10, ויטניס ליפקביצ'יוס 9, פוליוס ואלינסקאס 7, ג'מאר ווילסון, מייק מוריסון וסימאס ג'סאיטיס 6 כ"א, דומיניק מאוורה, פראן פילפיק ודונאטאס טרוליס 2 כ"א.


 


ליאור אליהו עם נקודות קלות (דני מרון)

עוד משחק מצוין. תמיר בלאט בדרך לסל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי