סרט רע: הפסד שלישי ברציפות לנס ציונה, 75:64 לסראטוב

ג'ראלד לי
ג'ראלד לי | FIBA

הקבוצה הישראלית סבלה מיום קליעה נוראי ולמרות משחק בינוני של הרוסים תחפש את הניצחון הראשון בסדרת המשחקים הביתיים שיחלו ברביעי הבא מול דן בוש ההולנדית. דקוואן קוק קלע 12 למפסידים

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה פתחה את שלב הבתים ביורוקאפ מול הפייבוריטית לעלייה לשלב הבית, סראטוב הרוסית, ולא נראתה טוב למרות שהייתה בתמונה לכל אורך 40 הדקות. השחקנים של נדב זילברשטיין סבלו מיום קליעה נוראי, בעיקר מטווח השלוש משם קלעו רק ארבע פעמים ב-18 זריקות, ויצטרכו להשתפר מאוד אם בכוונתם להילחם על ההעפלה לשלב הבא. 64:75 בסיום, וההפרש מאוד משקר.

שתי הקבוצות לא שיחקו הגנה גדולה, אך הכדור פשוט לא נכנס לסל מבחינת נס ציונה. אחרי פתיחת משחק של 7:14, הרוסים השתלטו על המשחק וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 17:22. ההחטאות הרבות של נס ציונה איפשרו לסראטוב לשחק בהילוך שני ובכל זאת לרדת להפסקת המחצית ביתרון 35:43.

הרבע השלישי היה החלש ביותר של שתי הקבוצות, הן התקשו להכניס את הכדור לטבעת למרות שהגיעו לאינספור זריקות ולרבע האחרון הגיעו הקבוצות במצב של 51:59 לרוסים. נס ציונה המשיכה להילחם ברבע האחרון בעיקר בזכות דקוואן קוק (12 נקודות) וכריס דואו (11), אבל החולשה ההתקפית והנחיתות בריבאונד גרמו לכך שאת הניצחון יצטרך נדב זילברשטיין לחפש בסדרת המשחקים הביתיים שתחל בשבוע הבא מול דן בוש ההולנדית.

ברנדווין. משחק חלש של התקפת נס ציונה (FIBA)
ברנדווין. משחק חלש של התקפת נס ציונה (FIBA)

המאמן נדב זילברשטיין אמר בסיום: "זה אחד מימים האלה שבהם שום דבר לא הולך לך וזה קרה לנו בעיקר במחצית השנייה. החטאנו זריקות טובות ואפילו לייאפים. שיחקנו הגנה יותר טובה בחצי השני ואני שמח מאיך שעשינו הגנה".

הפורוורד יניב סולומון: "הזריקות שלנו לא נפלו למקום הנכון הערב. היו לנו כמה דקות טובות בהגנה ולא ניצלנו את זה כדי להשתפר בהתקפה ולעלות ליתרון. חבל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי