קטש: "נגד קבוצות חזקות בחוץ חייבים הגנה טובה יותר"

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

מאמן הפועל ירושלים הסביר את ההפסד הראשון העונה, 101:89 לאנטוורפן בליגת האלופות: "היינו צריכים להיות אגרסיביים". כריס ג'ונסון: "נפלנו מהרגליים בחצי השני". דאגה למצבו של ג'ייקובן בראון, שייבדק בארץ

(גודל טקסט)

הריצה נעצרה. הפועל ירושלים, שהייתה מושלמת בליגה ובאירופה עד אתמול, ספגה את ההפסד הראשון בליגת האלופות של פיב"א עם 101:89 לאנטוורפן הבלגית. בקבוצה התעוררו מספר בעיות הגנתיות וקושי להסתדר ללא ג'ייקובן בראון, שנפצע ויצא מהמשחק. השחקן ייבדק עם חזרת הקבוצה לישראל ובמועדון מקווים כי הוא לא ייעדר לתקופה ארוכה.

כריס ג'ונסון, ששיחק 30 דקות והיה הקלע המצטיין עם 20 נקודות, סיכם: "אנחנו מאוכזבים. נפלנו מהרגליים בחצי השני. הייתה להם ריצה טובה והיה לנו קשה לעצור אותה. היינו צריכים לקחת יותר ריבאונדים, לא לאפשר להם לקלוע כמה מהשלשות ואולי היינו מנצחים".

דשון באטלר, שקלע 17, אמר: "הם שיחקו כקבוצה. העבירו את הכדור מעולה ולא הגבנו לזה טוב, בגלל זה הפסדנו".

אמארה סטודמאייר. ירושלים כבר לא מושלמת (FIBA)
אמארה סטודמאייר. ירושלים כבר לא מושלמת (FIBA)

המאמן עודד קטש נשמע מאוד מאוכזב בסיום: "כמובן, כשאתה בא לשחק נגד קבוצות טובות בחוץ אתה חייב לעשות הגנה יותר טובה. זה לא נופל על התקפה אלא רק על הגנה. היינו צריכים להיות יותר אגרסיביים וחכמים. בסופו של דבר הם היו יותר טובים".

ירושלים תחזור היום לארץ וכבר בשבת מחכה לה נסיעה לגן נר למשחק מול גלבוע גליל וביום שני תטוס לעוד משחק חוץ, הפעם בספרד מול פואנלברדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי