טיול במושבה: נס ציונה הביסה את פראדוביצ'ה 77:111

כריס דואו
כריס דואו | דני מרון

הכתומים עלו למאזן חיובי ביורופקאפ בזכות יכולת נהדרת של דקוואן קוק וכריס דואו. ברבע האחרון, שהיה לפרוטוקול בלבד, שיחק גם תומר זלמנסון הצעיר. בשבוע הבא יפגשו השחקנים של זילברשטיין את סראטוב בבית

(גודל טקסט)

בליגה נס ציונה מדורגת כרגע במקום האחרון עם ניצחון בודד בארבעה משחקים, אבל ביורופקאפ זה הולך כרגע הרבה יותר בקלות והערב (רביעי) היא רשמה ניצחון ביתי שני ברציפות בביתה כשהביסה 77:111 את פראדוביצ'ה, עלתה למאזן חיובי 1:2 והיא מדורגת במקום השני בבית. בשבוע הבא תשלים הקבוצה את סדרת המשחקים הביתיים שלה מול סראטוב, לה הפסידה ברוסיה במחזור הראשון, ולאחר מכן תצא לשני משחקי חוץ.

ברבע הראשון המשחק עוד היה צמוד והוא הסתיים ב-19:23 למקומיים, אלא שמרגע זה ואילך השחקנים של נדב זילברשטיין לקחו את המושכות, הידקו את ההגנה ובעזרת שלשות של גולן גוט ודקוואן קוק ירדו למחצית ביתרון 44:53. הרבע השלישי היה הטוב ביותר של הכתומים (18:28), מה שנתן את האפשרות לדניאל איידן, שכמעט ולא שיחק העונה, לתת הצגה לא צפויה ששיאה היה בחסימה אדירה על יוסף פוטוצ'ק ובנוסף קלע שבע נקודות.

אפילו תומר זלמנסון הצעיר, בן 20, קיבל דקות והחזיר בשלשה נהדרת. דקוואן קוק וכריס דואו, שקיבלו מנוחה כמעט לכל אורך המחצית השנייה, היו המצטיינים בשורות נס ציונה עם 17 ו-15 נקודות בהתאמה. 77:111 אדיר לנס ציונה בסיום, שתקווה לשחזר את ההצגה מול מכבי אשדוד ביום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי