עודד קטש: "משחק מבחן לאגרסיביות שלנו"

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | הפועל ירושלים, רשמי

ירושלים המריאה הערב לגרמניה לקראת המשחק בליגת האלופות מול באמברג והמאמן יודע כי צפוי לקבוצתו קרב קשה: "בעיקר מול טייריס רייס". על דחיית המשחק אתמול אמר: "הרגשתי עם זה פחות טוב הבוקר בגלל הקהל שבא"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים המריאה הערב (שני) לגרמניה שם תפגוש ביום רביעי את באמברג במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. ירושלים, מוליכת בית ג' עם מאזן 1:4, תנסה להמשיך את המומנטום החיובי בו היא נמצאת, למרות שלא שיחקה השבוע בליגה בשל המשחק מול מכבי אשדוד שנדחה. הגרמנים מדורגים במקום הרביעי בבית עם מאזן 2:3.

"זו פעם ראשונה שדבר כמו מה שהיה באשדוד קרה לי, אף פעם לא נתקלתי בכזו סיטואציה", התייחס דשון באטלר לאירועים ההזויים במגרש הקריה באשדוד, "אנחנו ממשיכים הלאה ומתכוננים למשחק הבא שהוא נגד קבוצה טובה ומאומנת היטב. אנחנו צריכים לעשות הגנה טובה ולעמוד טוב על המגרש".

על הדרך לנצח את המשחק אמר: "אנחנו צריכים לשחק יחד כקבוצה. באמברג היא קבוצה עם שחקנים טובים שמאומנת היטב. אנחנו צריכים בעיקר להמשיך ולעזור אחד לשני בהגנה ולהוכיח למה אנחנו במקום הראשון בבית".


בר טימור (הפועל ירושלים)

גם מאמן הקבוצה, עודד קטש, דיבר לפני ההמראה על התקרית באשדוד: "למזלי זו פעם ראשונה שזה קרה לי. האמת שהבוקר הרגשתי פחות טוב עם הדחייה מאשר אתמול. אני לא יודע מה יקרה בבוררות אבל אני מקווה שייקחו את האירועים האלה ויהדקו את הנהלים כי מה שהרגשתי מהקהל שהגיע וחיכה למשחק זה לא טוב לכדורסל. קשה לדעת אם העובדה שלא שיחקנו עזרה לנו או פגעה בנו".

על המשחק הבא אמר המאמן: "אנחנו באים למשחק הזה כמו לכל משחק. ברור שזה יהיה משחק מאתגר מול קבוצה טובה ובעיקר עם טייריס רייס אחד. נצטרך להביא את כל מה שיש לנו כדי לנצח. אני חושב שזה משחק שהוא מבחן לאגרסיביות שלנו. נקווה שזה יספיק לנו כדי לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי