הצגה גדולה להפועל חולון עם 74:94 על בון בליגת האלופות

הפועל חולון
הפועל חולון | עדי אבישי

אחרי התבוסות למכבי תל אביב בליגה וטנריפה, הסגולים צהובים יכולים לחייך עם ניצחונם הרביעי במפעל העונה במשחק נהדר עם הצגה של קורי וולדן (17 נק') דריון אתקינס וקאליף וואייט

(גודל טקסט)

עם מאזן של שלושה ניצחונות ביתיים מתחילת העונה בליגת האלופות, ואחרי התבוסה 99:66 למכבי ת"א במחזור הליגה האחרון, הפועל חולון השיגה הערב (שלישי) את ניצחונה הרביעי במפעל כשגברה 74:94 על טלקום בון הגרמנית בתצוגת כדורסל בהיכל הטוטו חולון.

המשחק התחיל עם מטווח שלשות של שני הצדדים, כשאטקינס וג'ונס עזרו לחולון לעלות ליתרון 4:8, אך משם ואילך הגרמנים הפכו את התוצאה בעזרת שלשות של ג'יימס ווב, יורמן ברטולו וג'ושוע מאיו. חניכיו של דן שמיר חזרו מפסק הזמן הרבה יותר מפוקסים וירדו בסיום הרבע הראשון ביתרון 19:22 בזכות שלשות של ג'ונס וגיא פניני.

מטווח השלשות המשיך גם ברבע השני, אך אף קבוצה לא הצליחה לברוח. דקות טובות של גיא פניני עם אסיסט לעמית שמחון ונקודות מהקו עזרו להגדיל את הפער במעט ל-33:42, אך הגרמנים חזרו לעניינים עם  39:42 כשהם מנצלים רכות הגנתית של המקומיים. בדקות הסיום של המחצית קאליף וואייט קלע 5 נקודות רצופות והוריד הצהובים להפסקה ביתרון 41:49.


וולדן. המצטיין בשורות חולון הערב (עדי אבישי)

גם ברבע השלישי חולון שמרה על היתרון הדו ספרתי כשקורי וולדן היה הבולט בשורות המקומיים. הגרמנים איבדו המון כדורים וקלעו רק 16 נקודות ברבע השלישי לעומת 21 של חולון שירדה לרבע האחרון ביתרון 57:70. הרבע האחרון היה בסימן גארבג' טיים בעיקר, כשעמית שימחון, דקוואן ג'ונס ודריון אתקינס מציגים יכולת נהדרת. סך הכל, אחרי שבוע לא קל, חולון יכולה להיות מרוצה מניצחון גדול ותצוגת כדורסל לעייני 3,100 צופים שנכחו באולם.

קלעו לחולון: קורי וולדן (17 נק'), קאליף וואיט (16 נק')

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי