קטש: "גם להפסיד יש דרך". תומאס: "ננסה להביא אנרגיה"

עודד קטש
עודד קטש | אודי ציטיאט

אחרי שנוצחה בבית מול אילת, הפועל ירושלים תסגור את הסיבוב הראשון של ליגת האלופות של פיב"א במשחק ביתי מול דיז'ון (שלישי ב-21:00), המאמן: "אסור לנו לזלזל בהם"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תסגור מחר (21:00) את הסיבוב הראשון של ליגת האלופות של פיב"א במשחק ביתי מול דיז'ון. זה יהיה מפגש קצוות בין האדומים שמוליכים את בית ג' עם מאזן של חמישה ניצחונות מול הפסד בודד, עם האחרונה בבית שמחזיקה במאזן הפוך.

השחקנים של עודד קטש מגיעים אחרי ההפסד הראשון העונה בארנה, להפועל אילת בליגה, ובתום האימון המסכם המאמן התייחס לעובדה הזו כשאמר: "תחושות מעורבות. מצד אחד יכולים וצריכים לסגור סיבוב באמת טוב שלנו באירופה. מצד שני, אנחנו באים אחרי משחק שלא הופענו בו נגד אילת. זו לא הרוח והדרך שבה אנחנו משחקים מתחילת השנה. גם להפסיד יש דרך וזו לא הדרך שלנו ומחר אנחנו צריכים לבוא ולהראות שזאת החלקה ומשהו יוצא דופן שלא מתאים לנו".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "מבחינת תוצאות דיז'ון אולי חלשה אבל אסור לנו לזלזל. יש להם תוצאות טובות בליגה הצרפתית והם קבוצה מסוכנת כמו כל הקבוצות בבית שלנו. העניין תלוי בנו כשמגיעים לא מוכנים רואים את זה. כשבאים נחושים ואגרסיביים ומתרכזים בלשמור טוב וקבוצתי מאוד קשה לנצח אותנו".

גם טיישון תומאס דיבר בתום האימון וניסה להסביר איך השחקנים יגיעו למשחק אחרי הפסד מאכזב כל כך מול אילת: "המפתח לקראת המשחק מחר הוא לשחק ביחד, בעיקר בהגנה. הייתה חסרה לנו אנרגיה נגד אילת וזה משהו שננסה לשפר במשחק מחר".


טיישון תומאס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי