הפסד בית ראשון להפועל חולון באירופה, 70:69 לוונציה

קאליף ווייאט, דריון אטקינס, טי.ג'יי קליין
קאליף ווייאט, דריון אטקינס, טי.ג'יי קליין | FIBA

ליגת האלופות, מחזור תשיעי: אחרי משחק צמוד בהיכל טוטו חולון, הסגולים צהובים הצליחו לא לגבור על המועדון האיטלקי בפעם השנייה העונה ומאזנם ירד ל-3:6. 20 נקודות של וולדן לא הספיקו לקבוצתו של דן שמיר

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הביתי לנס ציונה במחזור העשירי בליגת ווינר סל, הפועל חולון אירחה משחק נוסף היכל טוטו חולון, הפעם זה היה במסגרת המחזור התשיעי בליגת האלופות נגד ונציה שניצחה אותה במפגש האחרון ביניהן, ובדיוק כמו בסיבוב הקודם הקבוצה הישראלית הפסידה למועדון האיטלקי 70:69 שהנחיל הפסד ראשון בבית לחבורתו של דן שמיר.


קאליף וואייט (FIBA)

חולון פתחה את המשחק בצורה טובה והוליכה 6:15, אך ונציה חזרה עם ריצת 0:9 שהובילה לשוויון 15:15, המאחרים החזירה את היתרון וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 20:24. חולון שמרה על הקצב ובמחצית היא הובילה 34:41. ברבע השלישי ונציה התעוררה ויצאה לריצת 0:7 שהחזירה לה את היתרון ובסיום הרבע הובילה 54:56. הרבע הרביעי נשאר צמוד ובהתקפה האחרונה חולון הייתה רק במינוס נקודה, קאליף וויאט לקח את המושכות אך החמיץ באייר-בול והמשחק הסתיים בהפסד ביתי 70:69.


קורי וולדן (FIBA)

ההפסד הביתי של חולון הוריד אותה אל המקום השלישי בבית כשמאזנה עומד על שישה ניצחונות מול שלושה הפסדים. אחרי פגרת חג המולד הסגולים צהובים יתארחו אצל פאוק סלוניקי שנמצאת מקום אחת מתחתיהם ואם חולון תמעד מול היריבה היוונית, היא עלולה להסתבך במאבקי עלייה אל שלב 16 האחרונות.

קלעו להפועל חולון: דקוואן ג'ונס 26, קורי וולדן 20 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, דריון אטקינס 15 ו-11 ריבאונדים, קאליף וואייט 8.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי