מכבי רעננה הדיחה את הפועל גלבוע/גליל מהגביע

מכבי רעננה מול גלבוע/גליל
מכבי רעננה מול גלבוע/גליל | איגוד הכדורסל

שחקניו של ברק פלג ניצחו 80:81 דרמטי בביתם והיו הראשונים להעיף מהמפעל קבוצה מהליגה הבכירה. ליגה לאומית: 78:79 לקריית גת בבאר שבע

(גודל טקסט)

סנסציה גדולה בגביע המדינה בכדורסל כבר בסיבוב הראשון. במשחק השלמה שנערך הערב (רביעי), הדיחה מכבי רעננה מהליגה הלאומית את הפועל גלבוע/גליל מליגת העל, אחרי 80:81 דרמטי שקבע כי אריאל בית הלחמי וקבוצתו הם הראשונים מליגת העל שסיימו את דרכם במפעל.

את המשחק באולם במטרווסט שבשרון הכריע גל טסלר עם שתי קליעות מדויקות מקו העונשין כשנשארה שנייה וחצי לסיום המשחק ובכך הבטיחו ברק פלג ושחקניו את המקום בשמינית הגמר.

מייקל בריסקר וסמי גיבנס הוליכו את רעננה עם 20 נקודות כל אחד, ואילו אצל גלבוע/גליל 29 נקודות של זאק לידיי וגם 14 ריבאונדים שקטף לא הספיקו. אלייזה ג'ונסון שחתם רק אתמול רשמית ערך הופעת בכורה וסיים עם 14 נקודות.

עוד הערב, במשחק שנעל את המחזור השני בליגה הלאומית, הפועל באר שבע נכנעה בביתה 79:78 למכבי קריית גת בקרב הדרומיות. הפועל ב"ש הצליחה לייצר יתרון דו ספרתי מבטיח, אבל דווקא הרבע האחרון נפתח עם מטווח שלשות של האורחים מקרית גת וקדריק מייז הוביל מהפך. לקראת הסיום אנטוני פישר כפה דרמה ועם נקודה מהקו צימק ל-79:77. את הזריקה השנייה מהעונשין הוא החטיא בכוונה ועל הריבאונד היה סטורם וורן. הסנטר החטיא את הזריקה הראשונה ופספס הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי