הפסד שני לרחובות, קריית גת נצמדה לפסגה

איתן רוטנברג
איתן רוטנברג | לימור מלינוף

המוליכה נכנעה 75:73 דרמטי לכפ"ס, דודו שמריז הצטיין בבכורה אצל הדרומיים שניצחה 86:98 את הוד השרון. באר שבע הפסידה אחרי שלושה ניצחונות רצופים

(גודל טקסט)

חמישה משחקים התקיימו הערב (רביעי) במסגרת המחזור ה-11 בליגה הלאומית בכדורסל. המוליכה מרחובות רשמה הפסד דרמטי לכפ"ס, קרית גת השיגה ניצחון חשוב על הוד"ש, ב"ש הפסידה לקרית אתא בזמן שר"ג וגליל עליון גברו על קרית מוצקין ורעננה.


מכבי רחובות – הפועל כפר סבא 75:73

ההפתעה של המחזור. המארחת הוליכה בפער מבטיח בן 14 נקודות, אך הירוקים ביצעו קאמבק מרשים שכלל ריצת 2:13 לפני הירידה להפסקה, אז הראה לוח התוצאות יתרון ארבע בלבד לרחובות. הבחורים של הוד בן הרצל, לו היה זה המשחק הראשון על הקווים של האורחת, יצאו למחצית השניה בריכוז מלא והנחילו למוליכה הפסד שני העונה, שהצמיד אותה אל קריית גת.

מכבי קריית גת – מכבי הוד השרון 86:98
המארחת הוכיחה עליונות כשהשיגה ניצחון שהשווה את מאזנה לזה של רחובות בפסגה, וכעת רק הפרש סלים מפריד בין הקבוצות. המשחק התנהל בצורה צמודה ברובו, עד שדודו שמריז (ארבע שלשות בבכורה) ורוברט רותבארט (26 נקודות) הבטיחו ניצחון לקראת הסיום.

עירוני קריית אתא – הפועל באר שבע 72:86
שרון אברהמי השיג ניצחון מרשים בהופעת הבכורה שלו בקרית אתא, וקבוצתו הצליחה להתמודד עם נסיונות קאמבק בלתי פוסקים מצד האורחים מהדרום לאורך המשחק. בסופו של דבר, ריצה ברבע האחרון ליתרון דו ספרתי, כמו גם משחק נפלא של רודני אלכסנדר עם 28 נקודות, השאירו את הניצחון בצפון וקטעו רצף של שלושה ניצחונות רצופים עבור הבחורים של יניב בורגר.

תוצאות נוספות
מכבי קרית מוצקין – הפועל רמת גן/גבעתיים 85:77
עירוני רעננה – הפועל גליל עליון 102:88

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי