רחובות הפסידה, סגניתה קריית גת נכנעה לב"ש

מכבי קריית גת
מכבי קריית גת | צילום: מנהלת ליגת העל

המוליכה שוב נעצרה, רשמה הפסד שלישי העונה ב-86:67 לקריית אתא, המדורגת שנייה בטבלה לא ניצלה זאת והרימה ידיים ב-85:83 הביתי להפועל ב"ש. גליל עליון גברה על הפועל חיפה

(גודל טקסט)
המחזור ה-15 בליגה הלאומית בכדורסל, השני בסיבוב השני שיצא לדרך בשבוע שעבר, נערך הערב (שלישי) ובסיומו הפועל באר שבע עצרה את מכבי קריית גת במשחק חוץ, קריית אתא הנחילה הפסד שלישי העונה למוליכה מכבי רחובות ומכבי הוד השרון עצרה רצף של שישה הפסדים וגברה על אליצור יבנה.


הפועל כפר סבא – הפועל ר"ג/גבעתיים 65:84

ניצחון רביעי בחמישה משחקים להוד בן הרצל, שממשיך את מסע ההיחלצות מהתחתית. הפועל כפר סבא הראתה עליונות מהדקה הראשונה וניצלה עד תום את החיסרון בזר של ר"ג/גבעתיים. דאליס ג'ויינר הרגיש בנוח עם 22 נקודות ו-90 אחוזים מהשדה, ביירון ווסלי הוסיף 24 נקודות משלו באחוזים טובים והמקומיים קלעו 10 שלשות ב-52 אחוז מול שלשה אחת בלבד של ר"ג/גבעתיים מ-21 ניסיונות .האורדונים עם הפסד שישי בשבעה משחקים, מידרדרים למרכז הטבלה.


עירוני קריית אתא – מכבי רחובות 67:86
הפסד שלישי העונה למוליכה מכבי רחובות, שנכנעה לתצוגה של רודני אלכסנדר ומאליק קוק שקלעו הערב 20 נקודות כל אחד. האורחים פתחו לא טוב ונקלעו לפיגור כבר ברבע הראשון. ברבע השני יכולת טובה של אלונזו קולמן החזירה את רחובות למשחק, אך במחצית אתא הובילה 37:42. הרבע השלישי היה של קבוצה אחת – קרית אתא הידקה את ההגנה וברחה ליתרון דו ספרתי שכבר התקרב ל-20 הפרש. בסיום, ניצחון גדול לשרון אברהמי ששומר על מאזן ביתי מושלם בקדנציה שלו. רחובות, מנגד, עם יתרון של נקודה אחת בלבד בפסגה.


הפועל עפולה – עירוני רעננה 75:67
משחק שאמנם לא התעלה לרמה גבוהה, אך בסופו רשמה עירוני רעננה ניצחון משמעותי אחרי שהובילה מן הפתיחה. האורחים הציגו את ווין לנגסטון עם הופעת בכורה טובה ומחצית ראשונה טובה שהסתיימה ב-29:38 לזכותם. ג'ף אלן וטרה סימונס קבעו שיוויון במהלך הרבע השלישי, אך יותר מזה עפולה לא הצליחה לעשות וברבע האחרון גיא לביא וליאור קררה היו שם עבור ברק פלג. המקומיים סבלו מיום רע מחוץ לקשת וקלעו 4 מ-22 בלבד. עפולה במצב קשה מתחת לקו האדום, מנגד רעננה בורחת ממקומות מסוכנים.


מכבי קריית גת – הפועל באר שבע 85:83
משחק ענק בין הקבוצות הדרומיות הסתיים בניצחון של הפועל ב"ש, שנוקמת בקריית גת על ההפסד בנקודה בסיבוב הקודם. כל המשחק היה צמוד והתנקז לרגעים האחרונים. האורחים עלו ל-75:82 כשלוש דקות לסיום. רוברט רות'בארט נפצע ונראה היה שהניצחון בידם של האדומים, אך נמרוד טישמן עם פעולות טובות הוריד למינוס נקודה בלבד כדקה לסיום. אנטוני פישר החטיא פעם אחת מהקו וקדריק מייז קיבל הזדמנות לנצח, אך החטיא שלשה. אנדל קומברבאץ' היה אדיר עם 19 נקודות ו-14 ריבאונדים. הפועל ב"ש עם ניצחון רביעי ברצף מנחילה הפסד ביתי ראשון למכבי קריית גת ועל הדרך גם מצמקת את הפער ממנה למשחק אחד בלבד.


הפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל – מכבי קריית מוצקין 91:90
ניצחון שלישי ברציפות לרועי פרל בקריית מוצקין, הפעם במגרש אותו הוא מכיר מעולה. גם המשחק הזה היה צמוד לכל אורכו והוכרע בסל ניצחון של פולרין קמפבל הנהדר שקלע 27, הוריד 9 ריבאונדים וחילק 8 אסיסטים. ארד הררי עוד החטיא נסיון שיכל לנצח את המשחק. הקבוצה מהעמק עמוק במקום האחרון ובמצב קשה מאד למרות 30 נקודות של ג'ימי הול, מנגד קריית מוצקין ממשיכה במסע ההיחלצות שלה.


הפועל גליל עליון – הפועל חיפה 71:88

ניצחון שני ברצף להפועל גליל עליון שממשיכה להיות דבוקה לצמרת. החבורה של אבישי גורדון לא הצליחה למנף את היכולת שלה בחצי הראשון וירדה למחצית ביתרון 38:42 בלבד. ברבע השלישי פערי הרמות באו לידי ביטוי והפועל חיפה לא יכלה לברנדון אדווארדס הנהדר (15 נקודות), אבל בעיקר לא לצוף בן משה שקלע 23 נקודות עם 7 שלשות. הפועל חיפה יורדת למאזן שלילי לראשונה העונה ונראה שהמאבק שלה יהיה על הכניסה לפלייאוף העליון.


מכבי הוד השרון – אליצור יבנה 86:88

ניצחון ראשון למכבי הוד"ש אחרי רצף של שישה הפסדים רצופים והיא משלימה דאבל על אליצור יבנה. המקומיים פתחו טוב והובילו במחצית 36:44 עם יכולת נהדרת של יותם שירן (23 נקודות) וג'ורדן וושינגטון (21 נקודות). ברבע השלישי ריילי דיאנג'לו נכנס לעניינים והמשחק הפך לצמוד עד סופו. אופק מלכה קבע 86:87 בלבד למארחים, 50 שניות לסיום. איבוד כדור של הוד"ש הוציא את יבנה להתקפה אחרונה אבל ג'רמיין ג'ורדן החטיא ועידו סטולרו סגר סיפור מהקו. ורנון טיל סיפק טריפל דאבל של 15 נקודות, 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. שתי הקבוצות עם מאזן זהה בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי