ליגה לאומית: רחובות הפסידה, קריית אתא עלתה למקום הראשון

אליצור קריית אתא
אליצור קריית אתא | איגוד הכדורסל

הפועל באר שבע גברה על מכבי רחובות בקרב הצמרת ונתנה לצפוניים לעשות מהפך בראש הטבלה. הפועל עפולה עצרה את רצף ההפסדים, קריית גת ניצחה את יבנה

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגה הלאומית בכדורסל התקיים היום (שלישי) עם שבעה משחקים, שבסיומם התמונה בצמרת השתנתה בצורה דרסטית.

מכבי רחובות – הפועל באר שבעבני שמעון 92:71
המשחק האטרקטיבי ביותר במחזור הסתיים בניצחון מוחץ לדרומיים, שהוכיחו ששני ההפסדים האחרונים היו מקריים בלבד. מנגד, זהו הפסד שני ברציפות למקומיים, שאיבדו את הפער שהיה להם בצמרת וירדו למקום השני. סטורם וורן הצטיין אצל באר שבע עם 18 נק', עמית גרשון ואנדל קומברבאץ' הוסיפו 15 כ"א. 20 נק' של אלונזו קולמן לא הספיקו לרחובות.

אליצור קריית אתא – הפועל רמת גן/גבעתיים 82:90
הקבוצה מהקריות ניצלה את ההפסד של רחובות כדי לעלות למקום הראשון עם ניצחון חשוב בבית על הפועל רמת גן. האורחים, שניצחו רק משחק אחד בשמונת האחרונים, ינסו להתאושש בשבוע הבא מול נועלת הטבלה. מאליק קוק קלע 28 נק' לקריית אתא והוסיף 10 ריבאונדים, ג'רון פרסלי סיים עם 15. אצל רמת גן/גבעתיים קלי בידלר סיפק משחק מצוין למרות ההפסד עם 31 נק'.

מכבי קריית גת – אליצור יבנה 85:93
שתיים מהקבוצות ההתקפיות בליגה סיפקו משחק קצבי ומצוין שבסיומו עלתה המארחת למקום השלישי ועשתה צעד נוסף בדרך לחזרה לליגת העל. אליצור יבנה תסתפק במחמאות ותחזור להתכונן למשחק נגד רעננה במחזור הבא. דודו שמריז וקדריק מייז הובילו את קריית גת עם 21 נק' כ"א, רוברט רוטברט הצטיין גם הוא עם 20 נק' ו-13 ריבאונדים. ג'רמיין ג'ורדן בלט אצל יבנה עם 24 נק' ו-7 ריבאונדים.

תוצאות נוספות:
הפועל עפולה – הפועל חיפה 82:83
מכבי הוד השרון – הפועל גליל עליוןצפת 80:87
מכבי רעננה – מכבי קריית מוצקין 69:85
הפועל מגדל העמק – הפועל כפר סבא 80:68

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי