מכבי רחובות ניצחה את יבנה ונשארה בפסגה, קריית אתא התדרדרה

מכבי רחובות
מכבי רחובות | אתר רשמי

ליגה לאומית: מוליכת הטבלה לא התבלבלה מול יבנה עם 86:91 וקרובה מתמיד להעפלה לליגת העל. קריית גת צמודה מאחוריה לאחר 88:86 על רמת גןגבעתיים. מכבי רעננה הביסה את הפעול חיפה ב-33 הפרש

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגה הלאומית בכדורסל נפתח היום עם שישה משחקים כשהצמרת עדיין צמודה מתמיד. מכבי רחובות שמרה על הפסגה, קריית גת השיגה ניצחון דרמטי, בעוד קריית אתא הפסידה לגליל עליון. ניצחון דרמטי השיגה גם הפועל באר שבע. מחר: הפועל עפולה – הפועל כפר סבא.

אליצור קריית אתא – הפועל גליל עליון 78:61
אחרי שבמחזור האחרון קטעו רצף של שישה ניצחונות רצופים עם הפסד לכפר שלום, קריית אתא שוב לא הצליחה לנצח והפעם בבית, עם תבוסה לגליל עליון. האורחים יכולים לשמוח עם ניצחון גדול על קבוצה קשה ושיפור הסיכויים להעפיל לליגת העל. ברנדון אדוארס הצטיין אצל הקבוצה המנצחת עם 20 נק' ו-8 ריב', רום גפן הוסיף 17 נק' ו-8 ריב' וגל גילינסקי סיים עם 13 נקודות. את המארחים הוביל מאליק קוק עם 16 נקודות.

מכבי קריית גת – הפועל רמת גן/גבעתיים 86:88
במשחק צמוד במיוחד ניצחה קריית גת את רמת גן, שמרה על המקום השני ועל פער משחק מרחובות. זה ניצחון רביעי ברציפות של המארחים והפסד רביעי ברציפות לאורחים, שפספסה הזדמנות ליצמד לחלק העליון של הטבלה. קדריק מייז קלע 27 נק' לקריית גת, רוברט רוטברט נתן גם הוא משחק מצוין עם 23 נק' ו-14 ריבאונדים. קלי בילדר (25 נק', 10 ריב') וראשד מאדן (22 נק', 13 ריב') בלטו אצל רמת גן.

מכבי רחובות – אליצור יבנה 86:91
רחובות שמרה על המקום הראשון בטבלה עם ניצחון קשה אך משתלם על יבנה, שזה כבר ההפסד השלישי ברציפות שלה ומצבה לא נראה טוב. עם ההפסד של קריית אתא, הקבוצה מעיר המדע מסתכלת מגבוה על הליגה ורק קריית גת מאיימת עליה. מרכוס רלפורד הצטיין אצל רחובות עם 27 נקודות ו-7 ריבאונדים, גור פורת הוסיף 18 ואלונזו קולמן 15. אצל יבנה בלט קנט הול עם 17 נק' ו-14 ריב'.

תוצאות נוספות
מכבי רעננה – הפועל חיפה 72:105
מכבי קריית מוצקין – הפועל באר שבע/בני שמעון 83:80
הפועל מגדל העמק – מכבי הוד השרון 91:90 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי