קריית אתא במקום השני בסיום העונה הסדירה עם 91:96 על קריית גת

קריית אתא - קריית גת
קריית אתא – קריית גת | איגוד הכדורסל

ליגה לאומית: אחרי שני סיבובים, נקבעו כל המקומות לפלייאוף.למרות ההפסד, הקריית-גתים עדיין ראשונים. מכבי רחובות ירדה למקום הרביעי עם 85:79 להוד השרון, ניצחון 12 ברציפות לרעננה שסיימה חמישית

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגה הלאומית, שנעל את העונה הסדירה, נערך היום (שלישי) ובסיומו התבררה תמונת הפלייאוף בו יתמודדו שמונה קבוצות על הכרטיס הבודד לליגת העל. מכבי רחובות, שהובילה לאורך כל העונה, הפסידה להוד השרון והתדרדרה למקום הרביעי כשגם הפועל באר שבע/בני שמעון וגם אליצור קריית אתא מנצחות ועוקפות אותה.

אליצור קריית אתא – מכבי קריית גת 91:96
משחק מותח במיוחד שהזדקק להארכה אחרי 87:87 בתום רבע הרביעי הסתיים עם ניצחון גדול של הצפוניים על מוליכת הטבלה, שעצר אצלה רצף של שמונה ניצחונות. ערב ענק של מאליק קוק עם 32 נקודות ו-13 ריבאונדים קבע שקריית אתא תסיים את העונה במקום השני, מקסים קיקוס הוסיף 23 נקודות משלו. 22 נקודות ו-8 ריבאונדים של רוברט רוטברט לא הספיקו לקריית גת.

מכבי הוד השרון – מכבי רחובות 79:85
דווקא הוד השרון, שהיתה קרובה לסיים במקום האחרון בטבלה, ניצחה במשחק הקצוות שכולם ציפו בו לניצחון קל של רחובות שהיתה ראשונה במשך רוב העונה. אחרי 4 הפסדים רצופים, ורנון טיל ועידן סטורלו קלעו 23 נקודות (טיל גם עם 9 ריב' ו-6 אס') כדי לקבוע שהשרונים יסיימו את העונה אולי לא עם פלייאוף, אבל עם חיוך. אצל רחובות הצטיין אלונזו קולמן עם 22 נק' ו-12 ריב'.

הפועל מגדל העמק – מכבי רעננה 94:83
מי יכול לעצור את מכבי רעננה? רק פתיחת עונה רעה מנעה מהקבוצה הזו, שהשיגה ניצחון 12 ברציפות עם "רק" 11 הפרש, לסיים במקום הראשון ובמקום זה היא תסתפק בחמישי. כשמתחשבים בעובדה שעד לפני חודשיים היא בכלל לא היתה בתמונת הפלייאוף, הרעננים לא ממש מאוכזבים. מי שהוביל את האורחים שוב היה מייקל מור בריסקו, שקלע 24 נקודות, כאשר סמואל גיבנס הוסיף 17 וליאור קררה 16. 19 נקודות של עומר אל על נתנו לו את תואר המצטיין אצל המפסידה, שניצחה רק משחק אחד מתוך שמונת האחרונים.

תוצאות נוספות:
הפועל באר שבע/בני שמעון – הפועל עפולה 80:86
הפועל גליל עליון – מכבי קריית מוצקין 86:78
הפועל כפר סבא – אליצור יבנה 88:76
הפועל רמת גן/גבעתיים – הפועל חיפה 88:96

בשבוע הבא יחל רבע גמר הפלייאוף, שייערך בסדרות של שלושה משחקים. שמונה הקבוצות בפלייאוף הן:
מכבי קרית גת (1) – הפועל כפ"ס (8)
קרית אתא (2) – הפועל ר"ג/גבעתיים (7)
הפועל ב"ש (3) – גליל עליון (6)
מכבי רחובות (4) – מכבי רעננה (5)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי